مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تماس بیش از ۴ هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷ در یک هفته

مخابرات ما-

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۱۶۲ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده یک‌هزار و ۸۶۶ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸ درصد، ۲۱۶ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۶۴ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۴۶۱ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز و گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۶ درصدی شهروندان بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۷۱۵ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۵۱۹ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد عوارض یا شماره تلفن اماکن تفریحی به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

1000050cookie-checkتماس بیش از ۴ هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷ در یک هفته

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.