پیامک های تبلیغاتی را چگونه حذف کنیم؟
مخابرات ما-
امامی مدیرکل نظارت بر ارتباطات رادیویی در ارتباط تلفنی گفت: پیامک ها تبلیغاتی به دو دسته ارسال از سرشماره ها و شماره های شخصی تقسیم می شوند. مشترکین می توانند با استفاده از سامانه 800 و 195* آن دسته پیامک هایی که به صورت انبوه از سرشماره ها ارسال می شود را اطلاع رسانی کنند تا حذف شود.
اما آن دسته پیامک های تبلیغاتی که قطع نمی شود از سرشماره های شخصی ارسال می شود که برای این دسته از پیامک ها دو راهکار در نظر گرفته شده از طریق اجرای دستور العمل بدنه اپراتور جلوی ارسال این پیامک ها گرفته و قطع می شوند. راهکار دوم رسیدگی به پیامک مشترکان شاکی به شماره 195 است که شماره شخصی را می توانند به شماره 195 پیامک کنند تا از ارسال پیامک های انبوه از سرشماره های شخصی جلوگیری شود.
قنادان مدیرعامل تاکسیرانی تهران نیز درباره ثبت نام تاکسیران های جامانده از ثبت نام بیمه تکمیلی و نحوه نظارت بر کار تاکسی دارها گفت.
همچنین دغاغله مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا درباره رسیدگی به شکایت رانندگان درخصوص تخلفات در بارنامه ها توضیحاتی ارائه کرد.
10015500cookie-checkپیامک های تبلیغاتی را چگونه حذف کنیم؟
نظرات بسته شده است.