سامانه 118 قزوین روزانه پاسخگوی 30 هزار تماس تلفنی است
مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: سامانه 118 مخابرات روزانه پاسخگوی 30 هزار تماس تلفنی شهروندان سطح استان است.
مخابرات ما ( محمد – ایرنا) – فرشید مبادرثانی روز دوشنبه گفت: براساس میانگین ماهانه، کارکنان مرکز اطلاعات مخابرات استان قزوین به 750 هزار تماس تلفنی پاسخ می دهند.
وی اظهار داشت: مرکز اطلاعات مخابرات قزوین با 45 اپراتور در خدمت شهروندان هستند.
مدیر مخابرات منطقه قزوین اظهار داشت: این مرکز که به شکل متمرکز فعالیت می کند، طی سه نوبت کاری و به صورت شبانه روزی پاسخگوی اطلاعات مورد نیاز شهروندان است.
این مسئول مخابراتی در پایان تاکید کرد: تماس شهروندان با سامانه 118 جهت دریافت اطلاعات تلفنی مورد نیاز از هر نقطه استان به این مرکز متصل می شود.
***
با سلام اصلا کارایی ندارد مرکز ۱۱۸ قزوین و مفت گرونه..کاش بعداز راه اندازی مرکز تلفن قزوین اول خودشان امتحان میکردن.. اینطور که خدمات گیرنده ۷۱ ساله میشد با گوشی خیلی کوچک نوکیا که خیلی ساده هست و دستش میلرزه اونوقت فقط مدیر تماشا میکرد ایا سیستم مخابرات کارایی دارد یا نه ….چون برای من فقط هزینه شد و اعصاب خرد شدنم
درود بر شما .. چنانچه کسی درخواست رسیدگی به شکایت از اپراتور ۸۷ روز یکشنبه ۲۰شهریور۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۵دقیقه داشته باشد باید از چه طریقی اقدام و نارضایتی خود را مطرح کند..در زمان خستگی به وظیفه خود صادقانه عمل نکرده و بدون توجیح تماس مشترک قطع میشود توسط این خانم … درضمن تماس مجدد هم برقرار میکنیم دیگر اپراتورها مثل ۵۰۴ که شماره تماس ثبت شکایات و نارضایتی ها رو درخواست کردیم بیان کردند که خود ایشان مسئول ثبت گزارش (نارضایتی مشترک) هستند بدون توجیح تماس توسط ایشان در طی ۲۶ثانیه قطع میشود
سلام من از کرج هستم همایون بهرامی دوستی قدیمی درقزوین دارم بازنشسته مخابرات قزوین بنام آقای تقی وثیق خیلی وقته بی خبرم ازایشان استدعای عاجزانه دارم شماره مرتبه ایشان بدهید ست شمارامیبوسم ۰۹۱۲۴۶۰۷۶۷۴
عجب
کامنت شما رو تایید کردم شاید دوستتون رو پیدا کنید