مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تغییر در ستاد مخابرات ایران! معاونت حقوقی، تنظیم مقررات و امور مجلس مخابرات ایران تغییر کرد.

مخابرات ما- صبح امروز سه شنبه را با خبری آغاز کردیم که قدری ناگهانی بود. مهندس علی مطهری معاون حقوقیٍ تنظیم مقررات و امور مجلس شرکت مخابرات ایران روز قبلش استعفا می دهد و مهندس صدری جانشین او را به نیروی انسانی معرفی می کند.

تا آنجا که ما میدانیم مهندس مطهری از مدتها قبل در دوراهی بین فعالیتهای جاری و علمی قرار گرفته بود اما هر گاه حرفی پیش می آمد  بخاطر کمک به مدیران جدید و مخابرات به ادامه فعالیتهای جاری می پرداخت.اما اینکه حالا و در این زمان به این تصمیم برسد موجب تعجب بود.

به هر حال وقتی استعفای او روی میز مهندس صدری قرار می گیرد برای انتخاب  جانشینش تا حوزه بازرسی پیش می رود.انتخاب او مهندس صابری وند است.مردی آرام، متین،بدون هیچ حرکت اضافه! درست مثل یک بازرس!

اما او این بار باید در قامت یک معاون مدیر عامل ظاهر شود امری که سالهاست شخصا منتظر آن بودم.اما انگار بازرسی مانع از دیده شدنش بود!

امروز مراسم معارفه مهندس صابری وند در حوزه معاونت حقوقی، تنظیم مقررات و امور مجلس برگزار شد و او از این پس حوزه بازرسی را ترک می کند و به مسیر جدیدی پا می گذارد.

اما تکلیف  مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات چه می شود؟

فعلا مرد تازه وارد مخابرات که بر صندلی مدیر کلی حراست آن تکیه زده، امور بازرسی را نیز بعنوان سرپرست بعهده خواهد گرفت.بنظر نمی رسد قصد مهندس صدری ادامه این دو مدیریت برای اقدم باشد بلکه برای حوزه بازرسی فرد دیگری را در نظر خواهد گرفت. این را از کلمه سرپرست در حکم مهندس اقدم می توان فهمید.

بنظر نویسنده برای شرکت مخابرات بهتر می بود که تا برگزاری مجمع بدون تغییر پیش می رفت اما تغییر در ذات این صندلی های پرطرفدار است.تغییراتی که گاهی از قالب زمان و مکان  و مصلحت بینی یک نویسنده خارج می شود.

حالا که مهندس مطهری تصمیم گرفته این صندلی را ترک کند، امیدواریم نتیجه اش تکمیل دوره دکترایش باشد و اینکه هیچ جرگتی او را از قالب یک فرد متین, معقول و صبور خارج نکند.

1002460cookie-checkتغییر در ستاد مخابرات ایران! معاونت حقوقی، تنظیم مقررات و امور مجلس مخابرات ایران تغییر کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.