مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزارت ارتباطات با متخلفان «مزاحمت پیامکی مؤسسات آموزشی» برخورد کند.

مخابرات ما-قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به فعالیت برخی موسسات آموزشی که خود را به عنوان هلدینگ‌های معتبر معرفی کرده و تبلیغات پیامکی‌شان مخل آسایش مردم است، گفت: موسساتی از این دست، اصلا معلوم نیست که از کجا خودشان را معتبر، برند و ممتاز در ارائه خدمات اعلام می‌کنند.

وی افزود: اینکه این موسسات به راحتی شماره تلفن افراد را کسب کرده و برای تبلیغات به مردم پیامک می‌دهند و مخل آسایش مردم می‌شوند، این جای اشکال دارد. به نظر بنده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حتما باید به این مسئله ورود کرده و با متخلفین برخورد کند.

احمدی‌لاشکی تصریح کرد: در کنار این موضوع ضرورت دارد کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم به این بخش ورود کرده و به این مسئله بپردازد چرا که این مسئله مخل آسایش مردم است.

وی با بیان اینکه در صورت پیگیری، این گونه موارد رفع می‌شود تاکید کرد: تا زمانی که وزارت ارتباطات و یا مخابرات با این موسسات همکاری کنند مشکلات همین است چرا که بعید است اینگونه موسسات مجوزات رسمی برای اقدامات خود داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار داشت: اگر کمیسیون صنایع و معادن به این مسئله ورود کند قطعا کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس هم از این مسئله حمایت خواهد کرد.

1002710cookie-checkوزارت ارتباطات با متخلفان «مزاحمت پیامکی مؤسسات آموزشی» برخورد کند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.