راهاندازی CRM جامع تلفن ثابت در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور
مخابرات ما-
خوشبختانه به همت کارشناسان و متخصصان مخابرات ایران توانستیم بعد از دو سال تلاش سیستم جامع #ارتباط_با_مشتریان تلفن ثابت (#CRM) را در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور راه اندازی کنیم. از این پس عملکرد و کارکرد مشترکان بصورت یکپارچه و متمرکز مدیریت می شود.
10041900cookie-checkراهاندازی CRM جامع تلفن ثابت در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور
قدمی رو به جلوست ولی متاسفانه همچنان این چنین نیست و تا زمانی که به ازای سرویس های مختلف، سی آر ام های مختلف داشته باشیم، این خواسته محقق نخواهد شد.