مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سارقان ساختمان‌های نیمه کاره و کابل مخابرات روانه زندان شدند

مخابرات ما –فرمانده انتظامی گراش از دستگیری ۶ سارق ساختمان‌های نیمه کاره و کابل مخابرات با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

مخابرات ما ( محمد –باشگاه خبرنگاران جوان شیراز) – سرهنگ محمد جواد اسلامی مهر فرمانده انتظامی گراش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و کابل شبکه مخابرات در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند و نامحسوس موفق به شناسایی و دستگیری ۶ سارق و ۳ خریدار اموال مسروقه شدند.

سرهنگ اسلامی مهر با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس، به ۸ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و کابل‌های مخابرات اعتراف کردند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

***

1007390cookie-checkسارقان ساختمان‌های نیمه کاره و کابل مخابرات روانه زندان شدند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکار می گوید

    مردم گراش یکی از بهترینهای مردمان سرزمین ماست کلا توابع لارستان مردمان بسیار بسیار خوبی دارد نزدیک به 3 سال در مخابرات شهرهای انجا مثل خنج . اوز . لامرد . گراش و لار ماموریت بودم شهرهای انجا از امنیت بالایی برخوردارند و مردمانی مقید و خونگرم و مهمان نوازی دارند . حتما این سارقان از ان خطه نمی باشند و از جای دیگری برای سرقت به این شهر امده اند .

نظرات بسته شده است.