مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مرامنامه مهندس صدری با مدیرانش یا نامه ای برای نصب مدیر جدید مازندران.

مخابرات ما- امروز در گروه های مختلف در شبکه های اجتماعی نامه ای منتشر شده است که مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران برای انتصاب سرپرست جدید مخابرات منطقه مازندران امضا کرده است.

در این نامه مهندس صدری ضمن ابلاغ سمت سرپرستی به مهندس اصغر نژاد مدیر قبلی مخابرات  شهر بابل، رئوس انتظارات از او را به رشته تحریر درآورده است.

می شود گفت این نوشته  مرامنامه مهندس صدری است  با مدیران نصب شده اش. آن را در تصویر می بینید. بزودی متن تایپی این مرامنامه را منتشر می کنیم.

1009040cookie-checkمرامنامه مهندس صدری با مدیرانش یا نامه ای برای نصب مدیر جدید مازندران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. عبدالله می گوید

    با سلام

    بنظر میرسد الان که زمزمه هایی از تغییر مدیر عامل به گوش میرسد ، اینگونه رفتارها و وعده های مبالغه آمیز و پست های مرتب اینستاگرامی و فقط و فقط روش نخ نمایی برای ماندگاری میز و صندلی بود باشد و لاغیر .
    چنانکه در این مدت بنده به شخصه غیر از وعده و وعید چیز دیگری ندیدم (غیر از بروز رسانی رفاهیات اونم از اول 97، هرچند نقاط منفی زیادی نیز دیدیم که برای مثال میتوان به الگوی مدیریتی معاون IT که فاقد تجارب مناسب مدیریتی بوده و زحمات مدیران قبلی و تیم های داخلی و خارجی را که هزینه های زیادی سرمایه گذاری شده بود را بر باد فنا دادند و آسوده بر صندلی خود تکیه دادند .)

    علی ای حال خطاب من به همکاران مظلوم و بیدفاع شرکت است که به جهت هیچ و پوچ دل خوش نکنند و گول سخنان عوام فریبانه را نخورند که تنها راه نجات پیاده شدن از این کشتی در حال غرق شدن میباشد، باید دل به دریا زد و از این جمع به قصد قایقی مطمئن خارج شد.

    1. IT می گوید

      در مورد معاون IT جدید هیچ صحبتی نه مثبت نه منفی نمیکنم که مطالبم از روی حب و بغض تفسیر نشود ولی به عنوان کسی که از زمان معاونت مهندس زمانی در IT مخابرات ایران بوده ام باید عرض کنم کدام هدر دادن عزیز برادر؟؟؟ آن هزینه ها را خود بزرگواران قبلی هدر دادند(مهندس زمانی را فاکتور میگیرم). غیر از پروژه IT Strategy کدام پروژه با تیم های خارجی مدعو آقای پوررنجبر خروجی داشته است؟! دتکان غیر از بزک کردن ساختمانی بنام مرکز نوآوری و پیشنهاد ساختاری که حتی عاجز از تعریف شرح وظایفش و فرآیند کاریش بود و عدم توانایی در برقراری ارتباط با تیم داخلی ضعیفی که جمع کرده بود و عدم توانایی ارتباط با معاون وقت به دلیل مشکل زبانی چه خروجی داشت عزیز برادر؟ عملکرد معاون جدید خوب یا بد، باعث فراموشی عملکرد نامناسب و برائت معاونین و تیم مدیریت قبلی نمی شود! هدر رفت، هدر رفت مبالغی بود که به دتکان با آن تیم ۴ نفره ضعیف (غیر از هدشان رالف) پرداخت شد!

  2. ناشناس می گوید

    باسلام خدمت سردبیر عزیز ازمازندران مزاحمتان میشم در مورد نامه ای که اومده در مورد پرداخت حق ایثار گری سربازان وظیفه ومابه التفاوت آن از سال ۸۸ چون ازکارگزینی سوال کردم گفتند منتظر جواب از تهران هستیم اگر خبر خاصی دارید بگویید سپاس

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم
      باید بپرسیم.
      اگر خبری بود براتون میگم

  3. ناشناس می گوید

    سانه کلیک – وزیر ارتباطات در پاسخ به دغدغه‌ بازنشستگان شرکت مخابرات اعلام کرد که معوقات بازنشستگان شرکت مخابرات باید تا ریال آخر پرداخت شود.
    به گزارش کلیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در دومین همایش گفتمان نقش جوانان در توسعه پایدار شهری در اصفهان سخن می‌ گفت، به دغدغه‌ بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در خصوص معوقات آنها پاسخ داد.

    آذری جهرمی در این سخنان با تأکید بر اینکه از مشکلات بازنشستگان مطلع است، عنوان کرد: در سال‌ های اخیر حدود ۶۰ هزار بازنشسته، سالانه یک میلیون و نهصد هزار تومان حقوق دریافت کردند که بسیار کمتر از میزانی است که طبق قانون باید پرداخت شود.

    وزیر ارتباطات تأکید کرد که پیگیر این موضوع است و حقوق معوق بازنشستگان تا ریال آخر باید پرداخت شود.

  4. مهندس کارگر می گوید

    با مدرک و شغل مهندس هستیم ولی در حقوق زیر زیر کارگر …و از لحاظ اقتصادی و اجتماعی در مضیقه ایم
    سلام جناب سردبیر
    جناب سردبیر …ممنون میشم یه مطالبی ازین طرح طبقه بندیرو بفرمایید ؟
    شما با این همه آبو تاب و با جدیت و مصممی به این بحثمی پرداختی و می فرمودید که فردا یا پس فردا اجرا میشه …واقعا چی شد به کجا رسید ؟
    کار همه و همه( نیروهای غیر کارشناسی و کارگزاران و پیمانی ها و رسمی ها و …) حل شد به غیر ما نیروهای فنی و کارشناسی ؟
    میشه اینو بعنوان یه سوژه جهت نشست با جناب مهندس صدری قرار بدید و بفرمایید چیشد این طرح …
    واقعا تاکی منتظر بمانیم …
    آقا به خدا …بوالله …به قرآن زن و بچه و زندگیم داره از هم میپاشه با این حقوق … آقا قبلا با حقوق کم ساخته بودیم و تحمل می کردیم فقر و بدبختی رو ….بابا والله …بالله …تالله با این گرونی وحشتناک و با این حقوق تا دهم هم نمی رسیم و نمیشه تحمل کرد …..نمیشه ادامه داد ….آیا کسی صدای ما رو میشنوه ….آیا کسی ما رو میبینه ….آیا کسی می تونه خودشو جای ما بزاره و درکمون کنه

    مسئولین محترم اگر می شنوید و می بینید و درک دارید خواهشا ً یه کاری بکنید
    منتظرم

نظرات بسته شده است.