مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دوشنبه ساعت 10 مهمان مهندس صدری باشید در تانوما و در آپارات برای مصاحبه مطبوعاتی

مخابرات ما- یک سال پیش د رچنین ایامی  تیم مدیریتی اخیر شرکت مخابرات ایران احکام خود را بعنوان اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره دریافت کردند.

این تیم بسرعت جایگزین شد تا اختلافات داخلی جای خود را به همراهان جدیدی بدهد که خوشبختانه تا امروز این همراهی ادامه پیدا کرده است و علیرغم تمامی شایعات و حرف و حدیث ها توانسته اند در قالب و قامت یک تیم کارشان را ادامه بدهند.

جالب این است که این تیم، اولین گروهی است که پس از یک سال، هیچ حرف و حدیثی برای تغییر و دگرگونی در موردش شنیده نمی شود! پیش از این در شش ماهه دوم هر سال -حداکثر آبان ماه- شایعات واقعی برای جابجایی شنیده می شد.

این مراسم برای دیدار با رسانه ها دوشنبه ساعت 10 تا 12 در مرکز تانوما یا مرکز تلفن اسدی خواهد بود و نماینده پایگاه خبری مخابرات ما برای پوشش خبری آن حاضر خواهد بود.

1009780cookie-checkدوشنبه ساعت 10 مهمان مهندس صدری باشید در تانوما و در آپارات برای مصاحبه مطبوعاتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. عبدا.. می گوید

    با سلام وخسته نباشید
    دستورالعمل 3/4 خدمت درجبهه کارکنان را کی اجرا می کنند؟ با توجه به اینکه بعد ازسال های متمادی می خواهند اجرا کنند .همکاران دراین موقعیت با هزاران زحمت رفتند استعلام هایشان را آوردندوتحویل کارگزینی دادند ودیگر سازمان ها اجرا کردند به جزء مخابرات .استدعا می شود هرچه زودتر احکام رزمندگان را صادرکنید .این همه وقت کشی درست نیست . اززحمات بزرگوران پیشاپیش متشکریم .ازطرف رزمندگان دفاع مقدس جبهه وجنگ تحمیلی.

  2. ناشناس می گوید

    سلام علیکم
    احتراما باستحضار می رساند :
    با عنایت به بخشنامه معاونت محترم انسانی شرکت مخابرات ایران در زمینه احتساب خدمت سربازی بصورت سه چهارم داوطلبانه سربازان جنگ و با توجه به اینکه استعلامات تمامی همکاران دارای سابقه جبهه سربازی و داوطلب سه چهارم خدمت از ارگانهای ذیربط به پایان رسیده است و نتایج استعلام های مذکور بصورت کامل در ا ختیار و تحویل کارگزینی استانها گردیده است . خواهشمند است دستور فرمایید چنانچه مزایایی به این ایثارگران و رزمندگان تعلق می گیرد دیگر بیش از این با تعلل و اتلاف وقت مواجه نگردند و در اسرع وقت نسبت به صدور احکام ایثارگری همکاران ذینفع اقدام فرمایند . قبلا از حضرتعالی و معاونت های محترم آن جناب کمال تشکر را داریم
    از طرف ایثارگران زیر ۲۵ درصد و رزمندگان مخابرات

نظرات بسته شده است.