مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تشکر مهندس دهناد از حضور عمومی همکاران و مدیران در مراسم درگذشت یکی از اعضای خانواده

مخابرات ما – هفته گذشته بمناسبت درگذشت همشیره گرامی مهندس دهناد  مراسم گرامی داشتی برگزار شد که در آن  همکاران مخابراتی و مدیران ارتباطات شرکت داشتند.

مهندس دهناد در یادداشتی ضمن تقدیر و تشکر از ابراز همدردی همراهان  که در مراسم تشییع و تدفین حاجیه خانم فاطمه سادات دهناد شرکت کرده بودند برای مراسم شب هفت نیز اطلاع داده و می نویسد این مراسم روز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ جنب گلزار شهدا مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می شود.
مهندس دهناد  در حال حاضر عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار و مدیر مخابرات منطقه قم است.

 

1011330cookie-checkتشکر مهندس دهناد از حضور عمومی همکاران و مدیران در مراسم درگذشت یکی از اعضای خانواده

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. اکبری می گوید

    به عکس کمی توجه کنید می بینید دو ارم ثابت و سیار در پشت ایشان هست این نشانگر چیست ؟. ضرر ده را به مخابرات دادند و سود ده را نصیب خود کردند . ……. اقای مهندس دهناد به شما تسلیت عرض می کنیم و انشالله خداوند به شما صبر عنایت فرماید و بقای عمر خود و خانواده باشد .

  2. همکار رسمی می گوید

    (((((مهندس دهناد در حال حاضر عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار و مدیر مخابرات منطقه قم است. ))))))اخر ما متوجه نشدیم ایشان هم مدیر مخابرات قم و هم عضو هیئت مدیره ارتباطات سیار مگر نه این است که می گویند سیار از مخابرات جداست مخابرات ضرر ده و سیار پولساز . سیار 80درصد درامد خالص دارد با 20درصد نیرو . مخابرات 20درصد درامد با 80درصد نیرو . خدایا ما که از این حرف اقایان چیزی متوجه نشدیم مگر خودت متوجه شوی و یه جورایی به انها بفهمانی که سیار و ثابت هر دو یکی هستند نه دوتا . خدا نگذرد از کسانی که این ایده را مطرح و سپس اجرا کردند . اقای مهندس دهناد بواسطه فوت همشیره به شما تسلیت می گوییم.

  3. قراردادی ای دیگر می گوید

    جناب آقای مهندس دهناد

    تسلیت ما را بعنوان همکار و چنین سال همشهری بپذیرید
    روحش شاد و بقای عمر بازماندگان

نظرات بسته شده است.