مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش 40 سال فعالیت مخابرات خراسان رضوی در جشن ویژه 40 سالگی انقلاب

مخابرات ما- چهارشنبه و پنجشنبه گذشته گزارشی تصویری از جشنی منتشر کردیم که در خراسان رضوی بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تدارک دیده شده بود

این جشن به کمک مخابرات خراسان رضوی و صدا و سیمای این استان در سالن ورزشی مخابرات استان برگزار شد.

در این مراسم دکتر کارگزار مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گزارشی از فعالیت های ی 40 ساله مخابرات استان ارائه کرد که بخش هایی از آن را می خوانید.

دکتر کارگزار ضمن تبریک سالگرد 40 سالگی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های مخابراتی را در طی این سال‌ها ستود و در گزارشی جامع از حجم فعالیت های همکارانش در استان و تیم مدیریتی شرکت مخابرات ایران در حوزه ستادی دفاع کرد.

او گقت با وجود افزایش جمعیت، ضریب نفوذ تلفن ثابت از 1.4 به 36.90 رسیده است.تعداد تلفن های منصوبه از 64 هزار به 3 میلیون و 200 هزار شماره تلفن رسیده است و تعداد مراکز تلفنی از 23 به 1294 مرکز رسیده است.

وضعیت تلفن ثابت در روستاها و حجم فعالیت های مخابرات استان را در تصویر زیر می بینید.

البته در حال حاضر طرح USO مسئول ایجاد امکانات اولیه  اینترنت برای روستاهایی از کشور است که تا بحال اینترنت نداشته اند لذا باید منتظر ماند و گزارش وزارت ارتباطات را در این باره شنید.

دکتر کارگزار در ادامه به حدود 16000 کیلومتر فیبر استانی اشاره کرد که توانسته است حدود 9500 مشتری اینترنت تجاری را پشتیبانی کند. اما در بخش اینترنت خانگی برای 500 هزار شماره امکان برقراری اینترنت وجود دارد که در این میان  380 هزار تا در حال کار و استفاده است.اینان مشتریان دائمی مخابرات برای اینترنت خانگی هستند.

ftth نیز از امکانات جدید شرکت مخابرات است.در استان خراسان رضوی طبق گفته دکتر کارگزار برای حدود 1700 مشترک فیبر نوری کشیده شده است.او وعده داد که ftth  به مرور در کلیه نقاط شهرها توسعه خواهد یافت.

اما بخش تلفن همراه جذابیت های خود را دارد. کارگزار می گوید حدود 5 میلیون سیم کارت همراه اول در دست مردم استان است که یک میلیونش دائمی و بقیه اعتباری است. در استان خراسان رضوی در حال حاضر 73 شهر تحت پوشش همراه اول است.پوشش جاده ای بین شهرها نیز در وضعیت خوبی قرار دارد.جاده های اصلی استان 1800 کیلومترش تحت پوشش بی تی اس های همراه اول است.اما در کل 4800 کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی تحت پوشش است. 42 هزار سایت بی تی اس این امکان را فراهم کرده است.

 

1011560cookie-checkگزارش 40 سال فعالیت مخابرات خراسان رضوی در جشن ویژه 40 سالگی انقلاب

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    از حق نیروهای شرکتی زحمتکش میزند و خرج همچین مراسماتی میکند.جناب سردبیر ما نیروهای شیفتی چهار ماهه حق مرخصی نگرفته ایم و نمی توانیم به مرخصی بریم این آقا این پول ها رو خرج نمایشگاه و این گونه مراسمات میکنه و از طرف ما بدبخت های شرکتی که در این اوضاع بد اقتصادی حقوقمون 200 هزار تومن کم شده یعنی 20 درصد حقوق ،به لطف حضور ایشان در استان بهشون بگید به گندم آنجا نخواهید رسید ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوب من
      نمایشگاه تمامش از پول همراه اول بود.از کیسه همراه اول دادن ولی ثابت هم استفاده کرد.تا اونجا که من میدونم.
      مورد شما هم قابل پیگیری است
      بفرمایید کجا کار میکنید چه افرادی مشابه شما هستن و ……
      وقتی پول حقوق رو مخابرات ایران می فرسته و هیچ مدیری طبق گفته صریح مهندس صدری حق نداره جای دیگه هزینه نکنه -که اگر هزینه کنه باید میزشو ببوسه بذاره کنار- کسی نمی تونه حقوق شرکتی رو جای دیگه هزینه کنه
      من منتظر اطلاعات بیشتر شما هستم.قول میدم دقیق بررسی کنم و همینجا نتیجه شو بنویسم
      برخی مدیران با ارتباطاتی که دارن از فرصتها استفاده می کنن
      فرصت دهه فجر, ضبط برنامه توسط تلویزیون و پخش تشویق کارکنان رسمی و شرکتی در یک برنامه تلویزیونی
      اینا رو نمیشه با پول خرید.
      ولی اشکالاتی که گفتید حتما هست شما بی دلیل ناراحت نشدین لطفا بگین موضوع چیه و مشکل کجاست

  2. بهلول دانا می گوید

    اخوی جان
    تی قربان

    افسردگی گرفتم ، آخه کجایند این دوستان عزیز ما ، سروران هیات مدیره!!?
    و تاج سرشان مدیرعامل ، عاملشان !!!??

    کارشان که معلوم است ، هرچند برخلاف چند ماه گذشته که ماهی یکبار پستی در اینستاگرام میگذاشتند الان هر ساعت پستی میگذارند و میگویند که ، این منهم و چقدرم قشنگم!!!!!?????
    چقدر پهلوانم ?? اینم بغل دستیمه که عضو هیات مدیره است و چقدرمممم مهندس!!???و چقدر آدم خوبیه !
    ما چقدر فداکاریم !!???? ، البته راست هم میگویند اعضاء محترم هیات مدیره ، تازه خیلی هم نترسند و شجاعند !!
    چونکه فدا کردن سرنوشت نهایی خود و آخرت خود به خاطر دنیای سهامدار عمده ، شجاعت !! فراوان میخواهد ، کاملا علنی است که هرچه پاداش و حقوق و مزایای چند صد میلیونی هم بدهند در مقابل باختن آخرت کم است

    بخدا اعضاء هیات مدیره در مقابل آنچه از دست میدهند خیلی کم دریافتی دارند!

    البته هوشمندیشان کم است وگرنه به روسایشان اعلام میکردند که ما بهشت را با جهنم بخاطر مطامع و سود و دنیای شما ، عوض کرده ایم پس این حقوق و مزایا بسیار برایمان کم است

    رفیقان عزیز !! پیشنهاد میکنم اگر کمتر از ماهی یک میلیارد تومان میگیرید ، حتما اعتراض کنید

نظرات بسته شده است.