مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات در نگاه نمایندگان! مخابرات این است یا آن!؟

مخابرات ما- روز گذشته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مجلس حاضر می شود و گزارشی به کمیسیون صنایع و معادن آن ارائه کرد. آنچه از این جلسه بیرو می آید و در سطح رسانه ها مطرح می شود آنقدر کم رمق است که ما را متعجب می کند! حتی مشکلات درچین شده مخابرات نیز از کم رمقی آن نمی کاهد.

توجه کنید به مهمترین مسائلی که نماینگان مجلس  پس از جلسه مطرح کرده اند:

ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی :

1- دولت موظف است از پیام رسان های داخلی حمایت مالی انجام دهد.

2-افشای داده‌های خصوصی کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی جرم است.

این دو بند باید در آینده به رای گذاشته شود.

3- شرکت مخابرات در توسعه تلفن ثابت موفق عمل نکرده است.

4- طبقه بندی مشاغل کارکنان شرکت مخابرات سالیان سال بلاتکلیف مانده است

 

دکتر عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس و دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن:

1- در شرکت مخابرات ایران … خیلی از شرکت‌های مخابرات استانی هم زیانده شده بودند، اما  عملکرد مدیریتی مهندس صدری در مجموع مثبت بوده است.

2-با توجه به تجربه‌ی مدیریت‌های قبلی ایشان، در مدیریت مخابرات هم ساماندهی‌های خوبی صورت گرفته است.

3- مهندس صدری توجه ویژه‌ای به دغدغه‌های موجود در شرکت مخابرات دارند و رفع یک سری موانع مانند پرداخت حقوق پرسنل رو به بهبود و پیشرفت است.

4- هزینه‌های بالای پرسنلی، کار را سخت می‌کند، اما   مشکلات و موانعی که در گذشته بوده را برطرف کرده اند و این شرکت از حالت زیاندهی خارج شده‌ و ترازی بالانس را ارائه دادند.

5- با برنامه‌هایی که شرکت مخابرات برای سال‌های آینده ارائه داده است، می توانیم امید داشته باشیم که خروج شرکت مخابرات از زیان دهی ادامه داشته و شاهد رشد و توسعه‌ی این شرکت، همراه با سوددهی باشیم.

 

حالا شما به ما بگویید! مخابرات آن است یا این؟

برای یک شرکت خصوصی چه وظایفی در محدوده مجلس تعیین می گردد؟

1012810cookie-checkمخابرات در نگاه نمایندگان! مخابرات این است یا آن!؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. رساگو می گوید

    سلام خدمت جناب بهلول دانا ضمن عذرخواهی بابت سوتفاهم ایجاد شده واینکه منظور بنده کل پرسنل نمیباشد بلکه منظور تعهد کلیه پرسنل برای عملکرد بوده است که همه پایبند تعهد باشیم .باتشکر

  2. خدمات اولی می گوید

    سلام، جناب صدری یکدفعه چه اتفاقی افتاد که شمایی که مدافع پرسنل شرکتی و اجرای طرح طبقه بندی بودید، هر جا حاضر میشوید سکوت کرده و در موردش هیچ نمیگوئید!!!! ما را زجرکش کردید …..‌

  3. همکار رسمی می گوید

    سلام و خسته نباشید
    شرکتی که 40 تومان سود برای هرسهم (هرسهم به ارزش اسمی 100 تومان ) بدهد یعنی 40% سود
    به این شرکت زیان ده می گویند
    بقول معرف یا حساب نمیدانی یا شلاق نخوردی

  4. سرمایه گذاری صدساله آقای صدری می گوید

    برای آقای صدری متاسفم که عروس هزار داماد شده است. به همه میخواهد سرویس بدهد.! همه را میخواهد داشته باشد!. و برای تا صد سال دیگرش میخواهد سرمایه گذاری ارتباطی انجام بدهد!
    عزیزم شما مدیرعامل یک شرکت بزرگ و تجاری هستید که هزار و یک مشکل داخلی دارید و می باید بر آن ها متمرکز شوید.
    حتی اگر مشکل حذف آبونمان هم دارید باید برگردید به معاونت حقوقی خودتان و ببینید چرا معاونتی به آن عریض و طویلی نمی تواند چنین فاجعه ای را رصد کند و قبل از وقوع چاره کند؟

  5. ناشناس می گوید

    سلام نمایندگان ملت بعد از نه سال تازه دریافته اند که مخابراتردر توسعه خوب عمل نکرده اند !! نه اقایان خوب عمل کرده ! وقتی باران می بارد شماره تلفن اداره برق دهها بار زنگ می خورد بعد ازچهار سال تازه فهمیدن که کابلش خراب است ! اقا کابل نداریم ! تحریم است ! گران است! اصلا کابل خراب نیست مسترکین شماره را اشتباه می گیرند !بالاخره مشکل بر طرف شد ! تا اقایان گفتند امروز دستور خرید کابل می رسد ! توسعه هم انجام می شود !

  6. ناشناس می گوید

    باسلام..همانطور که وزیر محترم و مدیرعامل محترم قول داده اند که مطالبات بازنشستگان وشاغلان را پرداخت میکنیم..امید است که به قولشان وفا کنند ..جناب وزیر محترم ومدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران ما بازنشستگان شرکت مخابرات در وضعیت خیلی خیلی بدی داریم زندگی میکنیم..از بذل توجه شما سپاسگزاریم.وانتظار داریم به قول و وعهده خودتان عمل کنید ..تا خداوند از شما راضی باشد و ما بازنشستگان بیش از این شرمنده خانواده خود نباشیم..

  7. رساگو می گوید

    سلام اولاخداوندازنیات واقعی مااگاه هست اعم از نماینده ملت.مدیرعامل .من کارمند.سردبیر و…ثانیا ایات الهی راتفسیر به رای کردن جای اشکال داردثالثاایاعملکردپرسنل مثبت میباشد.فکرکرده ایم ناشکری وعدم عملکرد مثبت تک تک کارکنان مخابرات رادراین وضعیت قرار داده ،شده به ژاپن هنگام بازسازی نگاه کرده باشیم

    1. بهلول دانا می گوید

      رساگوی عزیز

      اول راجع به ۹ سال پایمال کردن حق و حقوق قانونی کارکنان و بازنشستگان نظرت را بگو

      ۹ سالی که به فریب و زورگویی و نابودی تعدادی از پرسنل و خانواده هایشان گذشت و اکنون در یک سال اخیر :

      ابتدا قطع مقدار دیگری از حقوق کارکنان و بازنشستگان! سپس بر اثر اعتراضات ، وعده و وعید و قسمهای جلاله ! اما به دروغ [ جنابعالی خود با تفسیر غلط فرمودید :ثانیا ایات الهی راتفسیر به رای کردن جای اشکال دارد] اولا تفسیر به رای نیست مگر بر کسی که ظلم ظالمان در این ۹ سال را محبت آنان بپندارد ، در ثانی راجع به قسمهای جلاله دروغ (این دشمنی آشکار با خداوند طبق سخنان بزرگان دین ) چرا نمیفرمایید

      اعمال انجام شده ، نیات درون را مشخص کرده است ، از کوزه همان برون تراود که در اوست
      فرموده اید : ” فکرکرده ایم ناشکری وعدم عملکرد مثبت تک تک کارکنان مخابرات رادراین وضعیت قرار داده ،شده به ژاپن هنگام بازسازی نگاه کرده باشیم”
      کدام ناشکری!؟
      کدام عدم عملکرد مثبت !؟ آنهم تک تک ! کارکنان!!!!!

      تمام درآمدهای شرکت مخابرات ایران در این ۹ سال ، با وجود ظلم مستمر بر کارکنان ، را همین کارکنان ، کار و ایجاد کرده اند تا قسط های خریدار را تا آخر بدهند ، بخور و نمیر حقوق خود را درآورد ، پاداشهای آنچنانی و بریز و بپاشهای هیات مدیره را بدهند ، سود هنگفت سهامدار عمده و سهامدار دولت را بدهند ، به جاهای دیگر هم بدهند!

      شما که فکر میکنید کارکنان عملکرد مثبت نداشته اند ، پس چه کسی این درآمدها را ایجاد و کسب کرده تا آقایان هیات مدیره ها خرج کنند !؟ چه کسی جای کارکنان ، کار کرده است ؟

      حقیقت آشکار است فقط کمی بله کمی تفکر و بصیرت میخواهد و انصاف و ترس از خدا

  8. مرغ آمین می گوید

    میبینید که نظرات دو نماینده محترم در تعارض است
    اما میدانید که حقیقت نمیتواند متعارض باشد
    پس یا برای نمایندگان محترم حقیقت تبیین نشده است و یا حقیقت را نگفته اند

    در ضمن اینها اکثرا سخنان هیات مدیره محترم مخابرات و نمایندگان شرکتهای خریدار است که جلوتر از تشکیل جلسه مشترک سه گانه بین نمایندگان مجلس و نمایندگان کارکنان و نمایندگان شرکتهای خریدار ، نزد نمایندگان ملت رفته و گفته اند

    در غیاب مدافعین کارگران و در میدان خالی آنچه گفته اند ملاک نخواهد بود
    خود این عمل که چندین بار است تکرار شده و وعده تکرار بیشتر آن نیز داده شده ، نمایانگر عدم حسن نیت در حل قانونمند و منصفانه تبعیت از قانون خصوصی سازی مختص شرکت دولتی خصوصی سازی شده مخابرات توسط نمایندگان شرکتهای خریدار است

    خداوند به همه بصیرت و تشخیص حق و تبعیت از آن و اجرای آن و جبران ظلمها را به همه بدهد
    زیرا که آنها با مکر بر کارکنان ظلم میکنند و در حقیقت به نفس خود نیز ظلم میکنند

    خداوند ستم کاران بر خویشتن را، به جهت حیله گری‌هایشان تهدید به انتقام می کند:
    «وقد مکر وا مکرهم وعند الله مکرهم وان کان مکرهم لتزول منه الجبال• … ان الله عزیز ذوانتقام» آنها نهایت مکر خود را به کار زدند، و همه مکرها (و توطئه هاشان) نزد خدا آشکار است، هر چند کوهها با مکرشان از جا برکنده شود!• … چرا که خداوند قادر و منتقم است.

  9. ناشناس می گوید

    مجلس اگه دلش برای زیرساخت‌ها می‌سوزه، قبل از نابودیه کامل زیرساخت مملکت، بایستی یه شرکت زیرساختی رو از حالت خصوصی خارج کرده و به دولت برگردونه،
    واقعیت اینه که نه مبین و نه هیچ سهامدار شرکت خصوصی‌ دیگه‌ای، موظف به پاسخگویی به مجلس برای اجرای وظایفی که سودی براش به همراه نداره نیست
    تا زمانی‌که مخابرات خصوصی باشه، چه مالک آن ستاد باشه و چه شخص حقیقی یا حقوقی دیگه، اوضاع برای شرکت مخابرات هر روز بدتر میشه و خدمات اجباری هم هر روز کمتر و کم‌رمق‌تر میشه، چون اصل خدمات عمومی با اصل سود‌دهی بیگانه‌ست! مخابرات باید به زیرساخت برگرده تا دولت موظف به توسعه‌ی اون بشه و فارق از سود و زیان خدمات ارتباطی رو ارائه کنه و همراه اول باید کامل خصوصی بشه،

نظرات بسته شده است.