مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چهارشنبه عصر دیدار نمایندگان مذاکره کننده در کمیسیون اجتماعی مجلس .

مخابرات ما- چهارشنبه دهم بهمن است.در خبرهای قبلی نیز نوشته بودیم که چهارشنبه تیم مذاکره کننده کارکنان مخابرات با کمیسیون اجتماعی مجلس می روند تا از ساعت 6 بعد از ظهر همراه با مدیران مخابرات به بحث و گفتگو با اعضای کمیسیون اجتماعی بپردازند.

این جلسه از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود.احتمالا چند جلسه دیگر هفته جاری در این کمیسیون پیش درآمد همین جلسه مهم بوده است.

گفته می شود در این جلسه تیم مذاکره کننده پیگیر مطالبات کارکنان از زمان خصوصی سازی به این سو است.امیدواریم فردا پس از پایان این جلسه بتوانیم گزارشش را برایتان منتشر کنیم.

 

 

1013400cookie-checkچهارشنبه عصر دیدار نمایندگان مذاکره کننده در کمیسیون اجتماعی مجلس .

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام و درود
    از تیم مذاکره کننده تقاضا مندیم لطفا در خصوص نیروهای بخش خصوصی و طرح طبقه بندی مشاغل نیز با نمایندگان محترم مجلس صحبت نمایید .خواهشمندیم پیگیر مطالبات ما نیز باشید.

  2. کارکنان شرکت مخابرات می گوید

    باسلام و تشکر از نمایندگان کارگری محترم و قانونی کارکنان مخابرات ایران

    تبدیل وضعیت قراردادی به دائم و اجرای کامل آئین نامه مصوب سال 89 و گروههای عقب افتاده و……، اخذ خسارت سوء استفاده از صندوق ۶% سپرده کارکنان از هیات مدیره سوء استفاده گر و خائن به امانت و تغییر هیات مدیره صندوق به افراد معتمد و امانت دار ، شکایت از فوت و ازکار افتادگی و معلولیت کارکنان مخابرات بعلت سوء مدیریت مدیران ، شکایت و دریافت خسارت ۹ سال عدم پرداخت تمام حقوق قانونی قطع شده کارکنان مخابرات ایران , که طبق قانون حق ما کارکنان بوده و توسط سهامدار عمده پایمال گردیده است ، درخواست احقاق حقوقمان را داریم .

    لازم به ذکر است که کارکنان طبق حقوق و مزایا و افزایش سالیانه آن دریافتی داشتند که عرف کارگاه بوده است و هنگام خصوصی سازی طبق بند ۶ تصویبنامه هیات وزیران سال ۱۳۸۵ خریداران متعهد به حفظ این روند و حقوق کارکنان مخابرات و همچنین طبق اهداف خصوصی سازی ارتقاء آن هستند که متاسفانه نه تنها این حقوق را حفظ نکردند که برخلاف عرف و قانون از افزایش قانونی و سالیانه مقرر و گروهها و….سرباز زدند و بسیار حقوق را پایمال کردند
    دادخواست دریافت تمام حق و حقوق و مزایا و معوقه ها و خسارات دی کرد مادی مورد درخواست کارکنان شرکت مخابرات ایران است
    انشاالله نمایندگان قانونگذار محترم مجلس شورای اسلامی حق را به جایگاه آن برگردانند .

    کارکنان شرکت مخابرات ایران
    و من الله توفیق

نظرات بسته شده است.