سرویس های ارزش افزوده، آسیب به اعتماد عمومی!
مخابرات ما- تبلیغات وسیعی دیدم که نشان از اهدای 12 گیگ اینترنت رایگان بود به سیم کارتهای اعتباری و دائمی.
از آنجا که از سوی همکاران نیز تبلیغ شده بود بنظر می رسید این یکی درست باشد.وقتی یک لحظه به سایت و آدرس داده شده مراجعه کردم (http://yon.ir/ZMid3) این را دیدم:
اتفاقا بصورت عمومی در منزل داشتم از آن حرف می زدم و از بقیه می خواستم آن را امتحان کنند.
در این فاصله که من متن این صفحه را بخوانم و کلماتی مانند : به قید قرعه ، با عضویت در اپلیکیشن …، یکی از اعضای خانواده با گوشی عملیات را دنبال کرد و به پیامی رسید که نوشته بود : (روزانه 500 تومان هزینه عضویت در …)
یعنی به اعتماد حرف من عضو این گروه شد. روزی 500 تومان پرداخت کند! شاید به قید قرعه 12 گیگ اینترنت یا 4500 تومان شارژ بگیرد.
عجیب نیست؟
من مخالفتی با تبلیغات ندارم ولی تبلیغات نباید چهره ای گول زننده داشته باشد.نباید چهره آن شما را به اشتباه بیندازد.
متاسفانه شکل ارائه سرویس های ارزش افزوده (این نام چرا انتخاب شده؟ نمیدانم)طوری است که به اعتماد عمومی آسیب بسیاری زده است.کسی هست برایش فکری بکند؟
نظرات بسته شده است.