مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

متن آیین نامه بازنشستگی تشویقی.جدول پاداش بزودی.

مخابرات ما- شب گذشته تصویر نامه های آیین نامه بازنشستگی تشویقی را منتشر کردیم.تصویر در صفحه سوم خوانا نبود.حالا دوباره منتشرش می کنیم.

گفتنی است مخابرات ایران اعلام کرده است جدول پاداش نیز بزودی منتشر می شود.

 

1014960cookie-checkمتن آیین نامه بازنشستگی تشویقی.جدول پاداش بزودی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام گفته می شود بخشنامه ای در حال ارسال به استانها در رابطه با الزام مدیران و کارکنان سی سال به بالا جهت بازنشستگی می باشد و‌در صورت عدول منجر به قطع مزایا از جمله ماموریت و پاداش و اضافه کاری می گردد.

  2. صادق بی باک می گوید

    باسلام و ارادت
    مثل قدیمی ” آزموده را آزمودن خطاست ” گویا برای شرکت مخابرات ایران مصداق پیدا می کند . بد عهدی و عدم اجرای تعهدات قبلی خود نشان از این مهم دارد . بهتر بود به جای لفظ قرعه کشی ، گزینه انتخاب بین دریافت نقدی کل پاداش قانونی و تشویقی و … و دریافت سود ماهیانه مبالغ محاسبه شده بر اساس نرخ مصوب بانک مرکزی ، همکاران مشمول را مخیر نموده تا حس احترام به ایشان در وجودشان به غلیان درآمده و راحت تر در دام پهن شده گرفتار می شدند.
    کمتر از دو سال ادامه حضور در مخابرات ، اثر پاداش تشویقی را بلااثر نموده و ادامه اشتغال را از بعذ ریالی توجیه پذیر می نمایاند.

  3. hamid می گوید

    كشتيد ما رو .گويا مديران ما به پول دادن قسطي عادت كردن اين عادت اينقدر جدي شده بخشنامه هاشونم قسطي ميدن سه برگش و اول هفته سه برگش آخر هفته.

نظرات بسته شده است.