ارتباطی فراگیر! درگاههای اطلاعاتی برای رسیدن به ارتباطی فراگیر و دو سویه ایجاد شد.
مخابرات ما- مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با رسانه ها گفته است شرکت او کلیه قوانین جاری رگولاتوری را رعایت می کند و فروش به قیمت مصوب در سراسر کشور برای رسیدن به ارتباطی فراگیر اجرا می شود.
او تاکید کرده است که درگاه های اطلاعاتی بسیاری را به روی مشتریان شرکت باز کرده است تا آنان در هر لحظه با استفاده از این درگاهها در تعاملی دو جانبه و دو سویه نقطه نظرات خود را بطور مستقیم با مدیر عامل این مجموعه بزرگ مطرح کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ابتدای ورودش به این شرکت در پی تحقق ارتباطی فراگیر و بی واسطه با مردم و کارکنان بوده است اینک نیز در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در وب سایت شرکت مخابرات ایران درگاهی برای ارتباط مستقیم با مدیرعامل به نشانی tci.ir/ceomsg راه اندازی شده است تا کارکنان این شرکت و مردم بی واسطه دغدغه ها و موضوعات مرتبط با شرکت را بطور مستقیم با او مطرح کنند.
.
از گذشته نیز درگاه های ارتباط با مدیرعامل شرکت، ایمیلی به نشانیceo@tci.ir و همچنین در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/sm_sadri بنا شده بود.این درگاهها همچنان باز و فعال است و پیامهای بسیاری در آن درج می شود.برای رسیدن به ارتباط دوسویه لازم است تعامل بیشتری با مخاطبینش داشته باشد.
.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان با اشاره به اینکه امتیاز هر خط تلفن ثابت با احتساب مالیات ۲۰۷ هزارتومان است تاکید کرد که مشتریان میتوانند به صورت نقد و اقساط این مبلغ را بپردازند هر چند که هزینه تمامشده کابلکشی و برقراری ارتباط خطوط تلفن ثابت بسیار بیشتر از این است، اما شرکت مخابرات با شعار مشتری مداری و تحقق ارتباطی فراگیر در سراسر کشور با مبلغ ذکرشده سرویس تلفن ثابت واگذار می کند.
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی !
کین ره که تو میروی به ترکستان است
ریشهٔ نخل کهنسال از جوان افزونترست
بیشتر دلبستگی باشد به دنیا پیر را
مدیرعاملی باید بتواند یک نه به وزیر بگوید
از ایشان تقاضا داریم در مقابل درخواست های غیرمنطقی وزیر بایستد
و از هیات مدیره مخابرات درخواست داریم ورژنی از دکتر سرائیان را که کمی متمایل به رسیدگی به کارمندان باشد انتخاب کند.
کمی متمایل به رسیدگی به کارمندان باشد؟
این کمی را می شود تعریف کنید؟
حضرت محمّد (ص) :
نخستين كسى كه به دوزخ مىرود فرمانرواى قدرتمندى است كه دادگرى نكند و توانگرى كه حقوق مالى خودرا نپردازد و تهيدست متكبّر. (890/2؛ عيون اخبارالرضا)ع): 28/2)
امام حسن عليه السلام : إنَّ النّاسَ عَبيدُ الْمالِ، وَالدّينُ لَعِبُ عَلي ألْسِنَتِهِمْ، يُحيطوُنَهُ مادَرَتْ بِهِ مَعايِشُهُمْ، فَإذا مُحِّصُوا لِلاْبْتِلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ .
فرمود: همانا مردم اسير و بنده دنيا و اموال آن هستند، و دين را وسيله رسيدن به أهداف خود قرار داده اند و به هر نوعي که زندگي آن ها تأمين شود حرکت مي کنند. بنابر اين هنگامي که در بوته آزمايش در آيند، دين داران اندک خواهند شد.
[احقاق الحق ج۱۱ ص ۲۳۴]
سلام
شهادت حضرت زهرا س بر شما همکاران عزیز تسلیت باد. لطفا بفرمائید که شعار ارتباطی فراگیر چگونه میتواند با چشم انداز ۵ ساله مخابرات ایران هماهنگ باشد و آن چشم انداز را تقویت کند.
چشم اندازی که آقای مهندس صدری ابلاغ کرده است بدنبال ارایه سرویسی دیجیتال و بر اساس خواسته مشتری و سفارشی و با کیفیت جهانی میباشد.
چگونه یک ارتباط فراگیر که مدعی ارایه یکسان ارتباط به تمام مشتریان شهری و روستایی و خانگی و مشاغل می باشد میتواند همچنین مبتنی بر خواسته مشتری وسفارشی باشد؟ این دو خصوصیت دقیقا متضاد همدیگرمیباشند.
متاسفانه شاهد هستیم که شعارهای مدیرانمان مبتنی بر شعور و شرایط شرکت مخابرات ایران نیست.
جناب صدری!
قبل از انقلاب و روستاها هنوز یادم است
ارباب و رعیتی.
ارباب قانون بود ، ارباب حکم میکرد و ارباب اجرا میکرد
ارباب اختیار نان و آبرو و جان روستاییان را داشت
ارباب خدای روستا بود
انقلاب شد تا نظام ارباب رعیتی از بین برود
عدالت برقرار شود و بهره کشی و برده داری انسانها نباشد
اما جنابعالی و سهامدار عمده عدم تبعیت از قانون کشور و خود قانون بودن و ظلم و حق کشی کارگران را چنان نشان دادید که در گذشته نبود
بر شاخه نشسته و بن میبرید
وعده خداوند صدیق است که ظلم پایدار نخواهد ماند
پس برای ارتباط!! فراگیر!!! است که دنبال ناظرین قانونی و نمایندگان ملت و هر در و درگاه که باید جلوی کارهای غیرقانونیتان را بگیرد راه افتاده اید
کارکنان حقشان را میخواهند و شما به مراجع قانونی از کارهایی که با کار کارکنان انجام شده به نفع خود و به ضرر کارکنان سوء استفاده میکنید
خداوند ارتباط فراگیر ظالمانی مثل شما را با دل جهنم برقرار کند
سلام
ارتباط فراگير راهبرد نانوشته مخابرات دولتي بود. كما اينكه هم اكنون شركت هاي برق و گاز و آب نيز بصورت فراگير و ملي به همه هم ميهنان ايراني خدمات عام و با تعرفه يكسان مي دهند.
ارتباط فراگير ترجمه Universal Connection و در حالت عام تر Universal Services مي باشد. در مخابرات دولتي لفظي به نام USO داريم كه مخفف Universal Services Obligation مي باشد و معناي آن اين است كه دولت ها موظف و مجبور هستند كه خدمات اجباري عمومي بدهند چرا كه از لحاظ مجامع عمومي حقوق بشر برخي حقوق ارتباطي مثل ارتباط تلفن مردم كشورها و اتصال آنها به اينترنت و يا داشتن دفاتر ارتباطي در روستاها از وظايف دولت ها مي باشد و حتي پروژه هاي انسان دوستانه زيادي در دنيا براي پر كردن شكاف هاي ارتباطي بين كشورهاي فقير و غني تعريف مي شود كه اگر دوستان همكار يادشان باشد، راه اندازي دفاتر ICT روستايي در كشور از چنين كمك هايي از طرف سازمان ملل استارت خورد.
خلاصه اينكه تفاوت بين شركت مخابرات دولتي با شركت مخابرات خصوصي اين است كه مبناي كار شركت مخابرات خصوصي سودآوري براي سهامداران مي باشد و مبتني بر اين منطق، بازار آن ها بخشبندي مي شود و در هر بازار بر اساس نيازهاي ان بازار سرويس با ويژگيهاي خاص آن بازار ارايه مي شود. پس سرويس ارتباطي در يك شركت مخابرات خصوصي لزوما بصورت فراگير نخواهد بود و اگر دولت بخواهد عدالت ارتباطي (ارتباط فراگير) را بر اساس سياست هاي انسان دوستانه اش ارايه نمايد بايد USO بپردازد يعني به شركت هاي ارتباطي سوبسيد دهد.
حالا پس از اين همه فرآيند خصوصي سازي، مخابرات ايران و آقاي مهندس صدري يادشان افتاده است كه سرويس فراگير بدهند و اين در حالي است كه چنين سياستي با شركت مخابرات ايران خصوصي شده سنخيت ندارد.
آقای مهندس صدری برا همه کاری کردی جز نیروهای متخصص تی سی تی که 2سالی شده قول طبقه بندی دادید. با این تورم افسارگریخته دیگه هیچ انگیزه کاری برامون نمونده شما که قانون رگولاتوری را رعایت میکنید قانون کار را چرا رعایت نمیکنید?
ایشان و تیم مدیریتشان هر قانونی که به نفع و اهداف سودجویانه سهامدار عمده باشد را رعایت میکنند ،
هر قانونی را هم که بخواهند ، مثل آیین نامه۸۹ مصوب شرکت ، احکام دیوان عدالت اداری ، ….را رعایت نمیکنند
حتی می فرمایند برو شکایت کن ! چرا ؟
چون می فرمایند قانون و حکم و اینها برای سهامدار با قدرت و نفوذ و در حاشیه امن ، کاغذ پاره ای بیش نیست ، چرا؟
چون این قوانین ، ناظران و ضمانت اجرایی آنان را خنثی کرده اند!
شرکت مخابرات ایران مستثنی از قوانین است! خود قانون است!
دوست خوب من
در طول این دوران خصوصی سازی ما همه چی دیدیم.
یه وقتی رابطه دولت با مخابرات خوب بوده گاهی بد گاهی خیلی بد
گاهی رابطه ها با محل صدور آرا خوب و گاهی بده گاهی خیلی بد
همیشه از این چیزها بوده فردا معلوم نیست چی بشه
جناب سردبیر
اندکی از واقعیت حاکم بر جامعه مخابراتی را فرمودید
رابطه و رابطه و رابطه ، بجای قانون و قانون و قانون !
مقصر اصلی رابطه بجای قانون ، ناظران و مراجع قانونی قانون که در قانون اساسی و قوانین کشور بصراحت نام برده شده و مشخص هستند ، میباشد
حق الناس ۸۰ میلیون بر گردن ناظرین تماشاگر رابطه بازی بجای قانون و عدالت است
امروز که در دست توام مرحمتی کن
فردا که شوم خاک چه سود اشک ندامت
امروز که در زیر بارش تگرگ نامردی هستیم مهم است وگرنه آنچه میفرمایید درست که :
گلستان که امروز باشد ببار
تو فردا چنی گل نیاید بکار
از امروز کاری بفردا ممان
که داند که فردا چه گردد زمان
نه دیروز و نه فردا ، مهمتر امروز است که گفته اند :
ترا ارموز باید شد خبردار
که فردا را از آن باشی خبردار
خبر امروز باید بودنت هان
که گفتم با خبر مر نصّ و برهان
خبر امروز باید بودنت دوست
که آئی خود برون چون مغز از پوست
خبر امروز باید بودنت یار
که خواهی گشت در وی ناپدیدار
خبر امروز باید بودت از جان
ز بهر جان، تو دل چندین مرنجان
خبر امروز باید بودت از دل
که تا مقصود کل بینی بحاصل