مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حضور مخابرات خراسان رضوی در اولین پارک توسعه اقتصاد دیجیتال کشور همراه با وزیر ارتباطات

مخابرات ما (سایت مخابرات منطقه خراسان رضوی) –  همزمان با دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  اولین پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال کشور به عنوان اولین نهاد توسعه اقتصاد دیجیتال، با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،استاندار خراسان رضوی ،جمعی از مدیران ارتباطی استان و مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد.

آذری جهرمی ضمن افتتاح اولین پارک فناوری توسعه دیجیتال کشور از بخش های مختلف این پارک بازدید و از نزدیک شاهد فعالیت مخابرات استان در اولین پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال کشور قرار گرفت و افزود: از سال ۹۲ تاکنون مجموعا بیش از  ۲۵ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ها سرمایه گذاری شده است. به طوری که امروز تمام شهرهای کشور به اینترنت نسل ۳ و ۴ متصل شده اند که شرکت مخابرات ایران سهم بسیار زیادی در توسعه این زیرساخت داشته است.

وی  با اشاره به  اینکه حضور مخابرات در اولین پارک توسعه اقتصاد کشور کمک زیادی به توسعه اقتصاد دیجیتال کشور می کند بیان کرد:خوشبختانه فضای بسیار مناسبی برای حضور شرکت های فعال در حوزه دیجیتال در این پارک فراهم شده  و این گام بسیار مثبتی برای تحول و توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در حضور وزیر ارتباطات به ارائه گزارشی از فعالیت های مخابرات استان پرداخت و افزود:ما در مجموعه مخابرات با ارائه سرویس تانوما  (FTTH ) اینترنت پر سرعتی را در اختیار شرکت های فعال در پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال کشور قرار داده ایم و این سرویس دارای قابلیت های بسیاری از جمله پهنای باند اینترنتی و تعداد خطوط تلفن دلخواه،ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بالا و افزایش چشمگیر پایداری ارتباط است .

مهندس کارگزار گفت :هدف مخابرات منطقه خراسان رضوی از حضور در اولین پارک توسعه اقتصاد دیجیتال کشور حمایت از استارت آپ ها و همچنین شرکت های نوپا در حوزه فناوری و کمک به توسعه اقتصاد دیجیتال کشور است.

 

1016160cookie-checkحضور مخابرات خراسان رضوی در اولین پارک توسعه اقتصاد دیجیتال کشور همراه با وزیر ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    پاداش بهره وری چی شد

نظرات بسته شده است.