مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات منطقه قم در نشستی خبری بمناسبت دهه فجر: مخابرات امروز موتور محرکه تمام بخشهاست.

مخابرات ما- مدیر مخابرات منطقه قم و عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار در نشستی خبری بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی شرکت کرد.

مخابرات ما (اختصاصی) – نشست خبری مخابرات منطقه قم با حضور مهندس دهناد مدیر مخابرات این منطقه برگزار شد.در این نشست  دهناد با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه مخابرات در استان قم گفت:  در عرصه فناوری اطلاعات از حیث امکانات زیر ساختی  در حال حاضر استان قم جزو استان‌های پیشرو کشور است بهمین دلیل همه چیز برای یک جهش در عرصه فناوری اطلاعات مهیاست.

.

دهناد مدیر مخابرات منطقه قم  و عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار  با ذکر تفاوت های سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات و حوزه های دیگر اقتصادی- اجتماعی گفت: گذشت زمان نشان داد که ظرفیت استفاده از حوزه فناوری اطلاعات سقفی ندارد و هیج نقطه پایان و توقفی بر آن نیست.

او برای تایید گفته هایش به این مورد اشاره کرد که : امروز شرایط به گونه ای است که هیچ موضوعی در هیچ حوزه ای پیدا نمی کنید که  بی نیاز از این مقوله – فناوری اطلاعات – باشد از موضوعات اجتماعی سیاسی، فرهنگی گرفته تا موضوعات علمی فضای کسب و کار و بانکداری و…

.

دهناد  معتقد است مخابرات  امروز یک دستگاه درونگرا نیست بلکه به عنوان یک سیستم فرابخشی موتور محرکه تمام بخشهاست.

.
مدیر مخابرات منطقه قم در پایان ضمن اشاره به اهمیت مخابرات کشور گفت: امروزه شرکت مخابرات با تمام توان در خدمت همه ارکان نظام است و تمام قوا از ان بهره می برند.

 

1016760cookie-checkمدیر مخابرات منطقه قم در نشستی خبری بمناسبت دهه فجر: مخابرات امروز موتور محرکه تمام بخشهاست.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. همکار می گوید

    سلام ” متقاضیان بازنشستگی حتما تورم اوایل سال 1398 را مد نظر داشته باشند اگر کارو در امدی ندارند بیشتر فکر کنند “

    1. ناشناس می گوید

      افراد بازنشسته، بدون احتساب سنوات و تشویقی و … که خواهند گرفت، همون درآمد افراد شاغل رو دارند و سرکار نمیان، هر دو دسته هم با تورم وحشتناک سال آینده مواجه خواهند بود، حتی اگه کسی بتونه برای خودش در دوران بازنشستگی کاری مهیا کنه، درآمدش با احتساب حقوق بازنشستگی تا دوبرابر شاغلین هم میتونه باشه! میشه از این دیدی که می‌فرمایید توضیح دهید که چه تفاوتی بین شاغلین و بازنشستگان می‌خواد پدید بیاد که تورم رو برای شاغلین کم‌اثرتر میکنه!؟ قراره حقوق شاغلین درصد قابل توجهی اضافه بشه!؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        این اتفاق نمی افته.حقوق دست نمی خوره
        تازه اگر اگر اگر اتفاقی بخواد بیفته موقتی کمک هزینه میدن تا …

نظرات بسته شده است.