مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک هفته با استانها- این بار هرمزگان.

مخابرات ما- در طی هفته گذشته به اکثر سایتهای استانی سر زدم.هر کدام خبر سریعی منتشر کرده بود روی سایت آوردم همین مورد باعث شد خبرهای استانهای بزرگتر بیشتر دیده شود.ایده ای در این میان به ذهنم رسید که امیدوارم بتوانیم ادامه دهیم.آن هم سفر اینترنتی و هفتگی به استانها. این سفر را از هرمزگان آغاز کردیم.

 

مخابرات ما- به سایت مخابرات منطقه هرمزگان رفتیم تا ببینیم در طی هفته گذشته چه خبرهایی در این استان بوده است.برای دیدن سایت باید به این آدرس بروید.

 

برگزاری چهارمین دوره انتخابات کمیته های انضباط کار

انتخابات کمیته انضباطی در استان هرمزگان روز 12 اسفند برگزار می شود.فرصت ثبت نام متقاضیان روز 23 بهمن پایان یافته است.برنامه اجرائی این انتخابات در این آدرس است.

 

برنامه دیدار با خانواده های شهدا در ایام دهه فجر

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان به همراه دیگر مدیران منطقه در این ایام به دیدار خانواده شهیدان  یوسف دقت و منصور کمالی  رفته بودند. مهندس یگانه در این دیدار خانواده شهدا و ایثارگران را بزرگترین افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: تکریم و سرکشی از خانواد شهدا و تجلیل از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس،غیرت و خدمت صادقانه به میهن اسلامی را برای مسئولان یادآوری می کند.

 

 کاشت چهل اصله نهال همزمان با چهلمین سالگی پیروزی  انقلاب 

مخابرات منطقه هرمزگان، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، آئین کاشت چهل اصله نهال را در روز یکشنبه  گذشته با حضور مهندس امیر یگانه مدیر منطقه و تعدادی از همکاران در منطقه زیارتی و سیاحتی پنجه علی برگزار کرد .

این مراسم در سراسر کشور بطور هم زمان انجام و جمعا حدود 1500 اصله نهال غرس شد.

 

مخابرات منطقه هرمزگان درنمایشگاه دستاوردهای انقلاب

مخابرات منطقه هرمزگان  در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب شرکت کرد و با روش های متنوع ومتفاوت در اطلاع رسانی دستاوردها،ارائه خدمات رایگان همراه اول، پیگیری و پاسخ گویی به شکایات و درخواست های ارتباطی شهروندان و نیز تبلیغات گسترده سرویس های مخابراتی، توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد .

 

**************

این شیوه اطلاع رسانی را برای بقیه استانها نیز بطور هفتگی دنبال می کنیم.

 

1019020cookie-checkیک هفته با استانها- این بار هرمزگان.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.