مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبری جالب برای دارندگان کارت ایثار -حضور در جبهه با سربازی!

مخابرات ما- الان خبر رسید برای دارندگان کارت ایثار در مخابرات حکم اداری زده اند.

مخابرات ما- در لحظه مخابره خبر ، یکی از همکاران اطلاع داد که حکم خدمت سربازی اش زده شده و به همین مناسبت ماهانه 207 هزار تومان به حقوق مبنایش اضافه شده است.این حکم از ایتدای سال 97 محاسبه شده.

توضیح اینکه برای افرادی که خدمت سربازی خود را در جبهه گذرانده اند بر اساس مصوبه هیئت دولت، حکمی صادر می شود که سه چهارم از این دوران بعنوان خدمت داوطلبانه محاسبه می شود.در نتیجه آن برایشان کارت ایثار صادر می گردد.

این موضوع برای کسانی که متقاضی بازنشستگی تشویقی هستند بسیار مهمتر است.این افراد اگر کارت ایثار داشته باشند  بلافاصله جکمشان صادر می شود.

شنیده شده در برخی از ادارات استانها، با وجود کارت ایثار  برای تایید مجدد این کارت، مخابرات نامه رسمی به محل صدور کارت ایثار ارسال می کند که این امر هیچ ضرورتی ندارد.

کارت ایثار بطور کامل نشانه تایید خدمت دوران سربازی در جبهه است.

 

1020740cookie-checkخبری جالب برای دارندگان کارت ایثار -حضور در جبهه با سربازی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
22 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام پدرمن همین کارت ایثارگری روداره ودوران خدمتش درجبهه جنگ بوده عایااین طرح شامل مامیشود،،

  2. سعید صفایی منش می گوید

    سلام ۶ماه داوطلبانه جبهه دارم اما فقط ۲۱روز درکارت ثبت شده. برگه اعزام تاریخ وکاملا درج شده. در مقابل بهم میگن دست شما این برگه چ میکند. لطفاً رسیدگی کنید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کی اشتباه ثبت کرده؟

  3. خدمات اولی آ-غ می گوید

    سلام آقای سردبیر.قبلا”قراربود هم ترازی برای تمام افراد ایثارگر اجرا بشه حتی شرکتیها.من فرزند جانباز هستم و درردیف کارشناسی هم کارمیکنم قراردادبا تی سی تی دارم. مدرک بالا و مرتبط هم دارم ودرزمان دولتی مخابرات قرارداد با اداره داشتم وکارشناس بودم که بخاطر خصوصی شدن حذف شد ردیفم وشرکتی شدم.اما نه مخابرات ونه خدمات اول هم ترازی رو برای من اجرانکردند با وجود پیگیریهای مکرر.خواهش میکنم شماپیگیرباشید.

  4. میرزا قلمدون می گوید

    جناب امروز رفتم کارگزینی برای پیگیری ۳/۴ داوطلبانه سربازی که با کلی هزینه و ۴ روز وقت نامه اش را تحویل کارگزینی داده بودم

    چیزی بیان کردند که نه تنها امیدم از مخابرات آنها ! بریده شد و حق و حقوقمان ، بلکه امیدم از قانون و اجرای آن هم بریده شد !

  5. ناشناس می گوید

    باسلام shahinجان اینکه فرمودید
    ایامعنایش اینست که حکم ایثارگری سال ۹۶وسالهای قبل تاقبل ازپایان امسال صادرمی شود.به نحوی که دراحکام بازنشستگی همکاران لحاظ شود.حالااگرمنابع مالی اجازه ی پرداخت نمی دهد.فعلاکاری کنندکه روی حقوق دوسال اخرتاثیرداشته باشد.

  6. ناشناس می گوید

    سلام شا مل نیروها شرکتی میشه کا کارت ایثارگری دارند

  7. shahin می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز
    به استحضار شما و رزمندگان عزیز میرسانم ان شاله هفته بعد تمپلیت مربوط به احکام شاغلین.مشمول سه چهارم ارسال خواهد شد و هر استان موظف است مطابق با تمپلیت ایتمهای حکمی هر همکار مشمول را پس از پ. ک دن به مخابرات ایران ارسال کند.پس از تجمیع کلیه احکام فایل برای ایمپورت به شرکت نرم نگاران ارسال خواهد شد .ولی از انجایی که منابع مالی امکان پرداخت این احکام را احتمالا نخواهد داشت ان شاله سال بعد امکان پراخت خواهد بود.فعلا برای بازنشستگان عزیز تا این لحظه برنامه ای اعلام نشده است.
    با تشکر

    1. ناشناس می گوید

      سلام مورد فوق که فرمودید شامل ما که گواهی جدید جبهه مان نیامده است می شود یا نه باید شخصا دنبال گواهی جدید برویم

  8. ناشناس می گوید

    با سلام بنده بازنشسته سال 95 به کارگزینی پیش آقای ابهت مراجعه کردم گفتند نیاز به هیچ کاری نیست ما خودمان پیگیری می کنیم.حالا با توجه به صحبت های دوستان بنده هنوز متوجه نشدم آیا باید اقدامی انجام دهم یا خیر؟ضمنآ بنده دارای 21 ماه خدمت در جبهه هستم که ابتدای خدمت تحویل کارگزینی دادم.کارت ایثار هم گرفتم ولی تا کنون در هیچ جا کاربردی نداشته حتی در مخابرات…لطفآ راهنمائی فرماید.

  9. کاوه می گوید

    سلام
    با همین احکام تایید جبهه موجود در پرونده ها که ایام خدمت ملاک بود و بر اساس اینها عمل می شد دیگر چه لزومی به استعلام مجدد دارد، آخه مگر خدا را خوش میاد خون دل به خورد دیگران داد بخدا برای این تاییدیه من تا پیرانشهر رفتم چون فرمانده گروهان مرخصی بود نیمکاره ماند تا بعد از دوسال فرستاده شد،کجاست اون وجدانهای بیدار،بابا رزمنده کرامت دارد.دریابید.

  10. ناشناس می گوید

    چرا سهام مخابرات بعد از گذشت 11 ماه از سال 1397 آزاد نشده است مگر آقای مهندس صدری در مجمع سال پیش قول نده اده بودند سهام ترجیحی آزاد میشود ؟؟

  11. بازنشسته می گوید

    با سلام
    چرا استان سمنان بازنشستگانی را که کارت ایثار دارند حق ایثارگری را حکم نمیزند در صورتیکه استانهای دیگر حکم زده اند ؟؟

  12. ناشناس می گوید

    باسلام درمورد پرداخت حق ایثارگری مربوط به رزمنگان وظیفه به جه نتیجه ای رسید سپاس

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      احکامش د رحال صادر شدنه

  13. ناشناس می گوید

    با سلام
    وعده های وزیر محترم به بازنشستگان چی شد ؟ چرا تفاوت رفاهیات بازنشستگان را نمیدهند ؟؟ چرا مصوبه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات مصوب ۱۳۸۹ را اجرایی نمیکنند ؟؟ چرا احکام رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تاکنون را برای شاغلین وبازنشستگان اجرا نمیکنند ؟؟ سا ل ۱۳۹۷ دارد به پایان میرسد تاکی باید منتظر بمانیم فقط حرف وشعار این یکسال چیزی دیگری ندیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. ناشناس می گوید

    سلام خدمت وزیر محترم اقای اذری جهرمی واقای صدری مدیر عامل محترم مخابرات
    این قشر بازنشسته مخابرات که اکثر انها درزمان جنگ تحمیلی دردفاع مقدس با شهدایی همرزم بودند که هر حاجتمندی به مزار شهدا میرود وحاجت میگیرد دریک سنگر بودند
    وبعدازان که درشرکت مخابرات شاغل شدند باز درباره از طریق اداره های مربوطه به دفاع مقدس اعزام شدند
    وبا حداقل حقوق ثابت بدون کارانه اضافه کار و بدون ماموریت حداقل در پانزده سال اول خدمت زندگی راسپری.نمودند و از سال ۸۸ که دیگر تمام شاخ وبرگ حقوق ومزایا را که هرس کردند وحال که دوران بازنشستگی را سپری میکنند وتعدادی هم به رحمت ایزدی پیوسته اند
    افراد بازنشسته خال باید با شکایت وبا هزار دردوسر نصف ونیمه حقشون را بگیرند که خیلی ها هنوز به هیچکدام ازحقشون نرسیده اند …
    بنده حقیر دوهفته قبل پنجشنبه از کرمان حرکت کردن وعصر جمعه خودمو رساندم بوشهر جهت تایید
    مدت ۳/۴٫خدمت درجبهه وصبح روزشنبه به محل یگان مربوطه مراجعه کردم گفتند چهار شنبه کمیسیون است
    یا همین هفته جهارشنبه یا انکه میتوانید یک ماه دیگر چهار شنبه بیایید
    بنده تا جهارشنبه موندم وتاییده جبهه را گرفتم تابرگشتم خدا میداند حقوق بیش از یک ماه را خرج کردم
    وجواب تاییده رابه گارگزینی تحویل دادن همان لحظه وارد سیستم شد……
    حال درخبرها میبینیم که انگار این تاییدیه هایی که منو همکاران عزیزم گرفتیم از نظر مخابرات انچنان بی اهمیت درنظرگرفته میشود که باعث بی اعتمادی شخص به خودش وهمجنین ما بندگان خدا مدرکمان شخصیتمان ابرویمان .ضعف اعصابمان بی پولیمان وبیماریمان برای
    شما بی مقدار وبی اهمیت است که انگار کلا ما حرفمان حقمان عمرمان . ناحق است خدا پدرتان رابیامرزد ما جیزی به جز حقمان راطلب نمیکنیم
    که شما با این افراد باز نشسته مظلوم بااعصاب داغونشون ودراین اوضاع اقتصادی خراب که بعضیها ازدغدغه بدهی شان به بانکها ومردم جانشان رااز دست داده اند ومیدهند ایا وجدان اجازه میدهد که دیدن وشنیدن ای حرف وحدیث ها انسان ندیده بگیرد
    امروز شهادت ام ابیها فاطمه زهرا س است اگر حق مظلوم راپایمال کنید
    شما که ازدستتان بر میاید حق وحقوق پایمال شده این قشر مستضعف جامعه را بپردازید تا بادعای خیر این قشر همراه شوید ……والسلام

  15. ناشناس می گوید

    سردبیرگرامی
    ابتدای خدمت نامه ی جبهه وکارت پایان خدمت تحویل کارگزینی داده ایم.وازمزایای ان مثل یک گروه بالاترو…استفاده کرده ایم ودرپرونده مان موجودمی باشد.ودراحکام واژه ی رزمنده قیدشده وازسال گذشته مالیات نمی پردازیم.ودراثرتنزل پست مزایای مثلا ماندگاری سرپرستی ومنزلت شغلی دریافت می کنیم.و….حال بعدازحدودسی سال چه نیازی به استعلام و…می باشد.برای نمونه اینجانب به تهران وشهرستان محل استقراریگان خدمتی ام عزیمت کردم.وعنوان کردندکه بدون کارت ایثارجواب هیچ نامه ای نمی دهند.وناچارمدارکم جهت صدورکارت ایثاریک ماه پیش تحویل یگان مربوطه دادم.وحالامنتظرم که کارت برایم باپست (درصورت صدور)بفرستند.
    واقعاایااین به معنای اتلاف وقت وفرصت نیست.چه نیازی به این کارهامیباشد.به راحتی می توانندازسامانه ی منابع انسانی(hr)این اطلاعات رابگیرند.واحکام ایثارگری راصادرکنند.تاکمکی به مادراین پایان خدمت شود.وماهم قلبابرایشان خاضعانه دعاکنیم.
    به امیدصدوراحکام ازسال۸۸به بعد.
    انشاالله.
    سردبیرجان بیشترپی گیری کنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این حرف شما رو قبول دارم
      ولی چه کنیم که اداری ها قبول ندارن

  16. ممقانی می گوید

    با سلام
    جناب آقای سردبیر لطفا تحقیق کنید حکم سالهای قبل را کی می خواهند بزنند چون ظاهرا این قانون از سال ۸۸ شامل می شود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم

      1. همکار رسمی می گوید

        جناب سردبیر
        هنوز سیستم hr را برای ایثارگران زیر شش ماه فعال نکرده اند با اینکه دارای کارت ایثار هم هستیم و طی مباحث قبلی شرط شش ماه برابر قوانین جدید ملغی شده است. متمنی است در این حداقل زمان باقی مانده مساعدت کنید علت این مسدود hrچیست؟!!!!!

نظرات بسته شده است.