مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات منطقه همدان : جابجای نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص خواهد بود.

مخابرات ما – گرزین گفت: از همه مدیران و روسای ادارات تقاضا دارم بدون هماهنگی با مدیریت منابع انسانی قول جابجایی نیروی انسانی را به کسی ندهند و ضرورت بر توزیع وجابجای نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص خواهد بود.

مخابرات ما ( محمد –  خبرگزاری موج همدان) – جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه همدان با حضور گرزین مدیر منطقه همدان، مدیران و  مسئولان دیگر ادارات برگزار شد.

در این جلسه که آئین نامه بازنشستگی موردبحث  و بررسی قرارگرفت، مدیرمنطقه با اشاره به حضور نداشتن تعدادی از مدیران، روسای ادارات و کارشناسانی که  کلیدی  هستند گفت: در این شرایط  خلأ بزرگی در مخابرات ایجاد می شود و  لذا بسیاری ازگردش های کاری تغییر  خواهد کرد و مدیران حاضر بایستی با تلاش بیشتر این خلاء را پرکنند.

گرزین افزود:  از همه مدیران و روسای ادارات تقاضا دارم بدون هماهنگی با مدیریت منابع انسانی قول جابجایی نیروی انسانی را به کسی ندهند  و ضرورت بر توزیع وجابجای نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص خواهد بود.

***

1021020cookie-checkمدیر مخابرات منطقه همدان : جابجای نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص خواهد بود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. محمدهمدانی می گوید

    باسلام خدمت همکاران همدانی وکل کشور
    وهمچنین سردبیرمحترم
    بایدبه اطلاع برسانم که ازوقتی مدیرجدید اومده هیچ تغییری درهمدان صورت نگرفته وحتی مدیری … که هیچ کدوم ازهمکاران محترم ازش راضی نیستن روهم برنداشته..حالاتاببینیم بعدا”چه اتفاقی خواهد افتاد.
    باسپاس ازسردبیرخوب ومهربونمون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      محمد جان
      چند وقته مدیر جدید اومده؟ خاطرتون هست برام بنویسید.

      1. ناشناس می گوید

        جناب مهندس گرزین، هیچ خللی که بوجود نمیاد، تازه همدان روی روال میفته
        تمام روسای موجود و کارشناسان کلیدی هم برن، مشکلی به وجود نخواهد آمد
        مگه نشنیدین که میگن: یک رئیس از جهان کمتر به
        اینقدر همدان نیروی مازاد رسمی و قراردادی 92 و بخش خصوصی داره، که حالا حالاها جا داره تعدیل بشن

  2. ستار می گوید

    جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه همدان با حضور مهندس گرزین و مدیران و روسای ادارات در روزهای پایانی بهمن ماه .

    به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدان در این جلسه آئین نامه بازنشستگی موردبحث بررسی قرارگرفت و مدیرمنطقه با اشاره به رفتن تعدادی از مدیران ،روسای ادارات و کارشناسانی که کلیدی هستند گفت در این شرایط خلأ بزرگی در شرکت ایجاد می کند لذا بسیاری ازگردشهای کاری تغییر می کند و شما مدیران وروسای ادارات فارغ ار رئیس و مرؤس باید همه کارکنیم و زحمت ما مصاعف خواهدشد.

    مهندس گرزین در ادامه گفت از همه مدیران وروسای ادارات تقاضا دارم بدون هماهنگی با مدیریت منابع انسانی قول جابجای نیروی انسانی ندهند اجازه بدهید توزیع وجابجای نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص و مرتبط بود بودن رشته آنها صورت گیرد وبه همکارانی که در شرف بازنشستگی هستند و شرایط آیین نامه بازنشستگی دارند هیچ گونه اظهار نظری نکنید و تصمیم گیری را به خود آنها واگذار کنید چون ممکن است در آینده مشکلی ایجاد کند و شما نتوانید پاسخگو باشید

نظرات بسته شده است.