مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- شایعه سازها راه افتاده اند!جانشین تعیین می کنند!

مخابرات ما (شنیده ها) – اخیرا و درست دو روز پس از پایان مهلت ثبت نام متقاضیان بازنشستگی تشویقی شایعه سازها راه افتاده اند.این افراد به محض شنیدن نام مدیران و روسای متقاضی بازنشستگی با دست باز برای آنان جانشین تعیین می کنند بدون اینکه مدیران ارشد مخابرات ایران در جریان این موضوع باشند.

.

البته این فرآیند در مخابرات بسیار قدیمی است و این افراد به بهانه های مختلف به شایعات دامن می زنند.مثلا به سراغ کاندیداهای احتمالی می روند. منت سرشان می گذارند با این عنوان که این شایعه ساز نام طرف را درلیست پیشنهادی قرار داده است!

.

جالب اینکه تا این لحظه حتی لیست متقاضیان بازنشستگی قطعی نیست! یعنی هر لحظه ممکن است همان مدیری که برایش دنبال جانشنی می گردند انصراف بدهد و جمع شاغلین برگردد.تا زمانی که حکم بازنشستگی قطعی صادر نشده و تا زمانی که تاریخ بازنشستگی شخص بر اساس حکمش فرا نرسیده باشد هر لحظه ممکن است برگردد.

پس منطقی نیست که مخابرات ایران برای بازنشستگان احتمالی دنبال جانشین بگردد.راستش ما از هر منبعی پرس و جو کردیم تا این لحظه اصلا به فکر جانشین نیفتاده اند.حتی شاید لیست متقاضیان را هم کسی جز معاونت توسعه نداند. برای حرفم دلیل دارم.تا وقتی انتخابات اتاق بازرگانی برگزرا نشود بعید می دانم مهندس صدری تمرکز کافی روی این موضوعات مهم داشته باشد.

از سوی دیگر معاونت توسعه نیروی انسانی آنقدر باتجربه هست که بداند سر قبر خالی گریه نکند. دیگران نیز باید منتظر بمانند تا این دو داستان را شروع کنند.

.

پس این شایعه سازان جانشنیان را از کجا آورده اند؟ چرا آورده اند؟

در دو جمله ساده همه چیز را می گویم:

۱- خواسته هایشان را در قالب شایعه به جامعه مخابرات تزریق می کنند تا شاید مقبول افتد!

۲- با نام بردن از کاندیداهای احتمالی و همیشگی، آنان را مدیون خود می کنند.

از این افراد به اصرار می خواهم این بار چنین نکنند.این بار موضوعات از نظر روحی و روانی بسیار حساس است.

شان آدم هایی ممکن است زیر سوال برود که نباید!

رابطه برخی افراد ممکن است شکرآب شود که نباید!

این بار شرایط با گذشته فرق دارد.هر کسی بازنشسته می شود باید حرمتش بدقت حفظ شود چه کارمند معمولی باشد چه مدیر! اینجا پایان راه است.اما این شایعات بی اساس فضا را چنین می نمایاند که انگار همه می خواهند مدیر بازنشسته را بسرعت و حتی بدون حکم بازنشستگی کنار بگذارند. در حالی که ما در مخابرات ایران چنین چیزی نمی بینیم.

.

آنجا که بحث روحی و روانی آدم هاست، همه باید محتاط باشیم و جوانمرد!

حتی اگر اهل شایعه باشیم.

 

 

1026960cookie-checkشنیده ها- شایعه سازها راه افتاده اند!جانشین تعیین می کنند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    وعده های وزیر محترم به بازنشستگان چی شد ؟ چرا تفاوت رفاهیات بازنشستگان را نمیدهند ؟؟ چرا مصوبه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات مصوب ۱۳۸۹ را اجرایی نمیکنند ؟؟ چرا احکام رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تاکنون را برای شاغلین وبازنشستگان اجرا نمیکنند ؟؟ سا ل ۱۳۹۷ دارد به پایان میرسد تاکی باید منتظر بمانیم فقط حرف وشعار این یکسال چیزی دیگری ندیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. ناشناس می گوید

    چرا استان سمنان کارت ایثار را نمیپذیرد ومیگوید حتما تائیدیه ۳/۴ خدمت سربازی از ارتش مجددا بیاید.سایت http://www.aja.ir تائیدیه آن کافی نیست این دیگر از آن حرفها است ؟؟؟؟؟

  3. همیشه کارگر می گوید

    اولش شایعه است وبعدش به واقعیت تبدیل میشه. معمولا کسانی پست میگیرند که به مدیران نزدیکتر هستند هیچ وقت اعتراض نمیکنند کار فنی بلد نیستند. به عبارتی داخل باند مدیر هستند .البته گاهی هم استثنا داریم خوب اینم یه جور شایسته سالاریه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حداقلش در این دوره اینجوری نیست
      دور و بری های فعلی تعیین کننده نیستن
      خود مهندس صدری تعیین میکنه مسئولیتش هم با خودشه
      حرف دیگران هم تاثیری نداره براش
      بنابراین بقیه حرفها شایعه است
      اسم دو سه تا مدیر قدیمی رو میارن، به خودشون هم میگن چون ما سفارش کردیم اسم تو اومده توی لیست
      همه ا ش هم شایعه
      از طرفی مدیران فعلی با خودشون فکر میکنن و میگن:”ببین هنوز درخواست بازنشستگی ما تایید نشده جانشنی تعیین میکنن!”
      در حالی که واقعیت نداره

  4. رسمی می گوید

    استان گلستان هم از این شایعات مستثنا نیست،اخیرا برای روسای شهرستانها که در شرف بازنشستگی میباشند،گروهی اقدام به شایعه پراکنی برای متصدی پس های مدیریتی یا همان روسای ادارت میکنن،متاسفانه افرادی رو مجدد در این شایعات قرار میدهند که سالهای متعددی در پست های مدیریتی قرار دارند و بیش از ۲۸ سال بر کرسی ان جای گرفتن و هزار افسوس و دریغ که باز مدیران به گونه سیاسی و سفارشی در حال جایگزین هستند،که امیدوارم مدیران منطقه از خوداختیاری داشته باشند و از افراد مجرب و جوان بر این کرسی ها استفاده کنن نه از طریق افراد سیاسی،مانند نمایندگان،فرمانداران و افراد پر نفوذ
    امیدوارم مهندس شهمرادی این را سرلوحه خودشان قرار دهند و از هرگونه فشار بیرونی که باعث بشه از روند کنونی که مدتهاست با حضور ایشان سر و سامانی گرفته پرهیز کنند.

  5. ایران سرای ما می گوید

    سلام
    بازنشسته سی سال کار کرده با تمام توان و در اوج استرس های کار
    انصاف نیست حداقل سه هفته در حاشیه امنیتی بماند؟.

  6. همکار شهرستان مرزی می گوید

    سلام روز به خیر شادی با انتقال نیروهای رسمی باقی مانده به وزارت ارتباطات و شرکت زیر ساخت و ادغام شسکام با تی سی وان طی ماههای اتی عملا شایعات کم رنگ میشود ضمنا برای بررسی مقبولیت افراد جانشین درشرکت معمولا از طر ف مدیران شایع میشد .تشکر

    1. ناشناس می گوید

      دوست عزیز خودت هم متوجه شدی چی شد ؟ زیرساخت دولتی هست مخابرات خصوصی چطور منتقل بشن ؟؟؟ ? شایعه قشنگی درست کردی ولی دیگه خیلی بزرگ بود خخخ

نظرات بسته شده است.