مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابراتی های تهرانی و نحوه استفاده از خدمات بیمه معلم

مخابرات ما – همکاران مخابراتی مستقر در تهران تا زمانی که اطلاعات شخصی آنان برای استفاده از بیمه تکمیلی به بیمه معلم ارسال گردد می توانند به این ترتیب برای دریافت معرفی نامه اقدام نمایند:

برای انجام‌امور درمانی با شماره تلفنهای گویای ۸۸۶۴۸۴۲۱ الی۳۹ یا ۸۸۶۴۸۴۰۰ – شرکت کمک رسان ایران- تماس گرفته و دستور پزشک ، تصویر کارت ملی، نام مرکز درمانی و شماره موبایل خودتان را برای آنان  فاکس کنید تا کد رهگیری برای شما ارسال گردد.

سپس می توانید با این کد به مرکز درمانی مراجعه کنید. لذا  نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی های بیمه معلم برای اخذ معرفی نامه نیست.

در این تصویر اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گرفته است.

1029010cookie-checkمخابراتی های تهرانی و نحوه استفاده از خدمات بیمه معلم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. مارال علی قلی می گوید

    باسلام و خسته نباشید.پدرم کارمند مخابرات بوده (احمد حجازی پژوه) و ۳ماهه فوت کرده.ومن و مادرم تهت تکلف ایشان بودیم.و الان مادرم سرپرست منه.سوال چه طوری فرم بیمه sos پر کنم؟ و مدارک پزشکی که پدرم داده و تصویه نشده چی میشد؟
    اسم مادر: مینا آینه افروز.

  2. احمد می گوید

    سلام
    ایا مدارک پزشکی را کجا باید تحویل بدهیم در سطح شهر تهران

  3. کرجی بازنشسته می گوید

    من فرزند کاشت حلزون شنوایی (مخصوص ناشنوایان)دارم بیمه دانا از پرداخت لوازم تعمیری و تعویضی خودداری می کرد و می گفت باید این مورد صراحتا در قرارداد قید گردد و جزء پروتز قبول نمی کرد خواهشا بنده باید ماهیانه تمام حقوق خود را جهت تعمیر و نگهداری دستگاه فوق بدهم این مورد را با بیمه معلم (قرارداد جدید) هماهنگ کنید من نمی دانم این چه قراردادی است که خودش هم نیاز به یک بیمه مکمل دیگر دارد

نظرات بسته شده است.