مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دستگیری سارقان سیم و کابل مخابرات

مخابرات ما – رئیس دادگاه عمومی بخش آبش احمد از دستگیری سارقان سیم و کابل مخابرات و احشام در حوزه قضائی این بخش خبر داد.

مخابرات ما ( محمد – نصر) – حسین وطن خواه با اعلام این خبر گفت: در راستای رسیدگی به پرونده‌های سرقت سیم و کابل مخابرات و تخریب تأسیسات مخابراتی، گزارشی مبنی بر سرقت احشام در یکی از روستاهای تابع حوزه قضائی آبش احمد واصل شد، در این گزارش، ماموران حین انجام تحقیقات به یک خودروی نیسان مشکوک شده و فرد مظنون را حین فرار از محل، دستگیر کردند.
وی افزود: طی تحقیقات به عمل آمده، افراد مظنون به چندین فقره سرقت در حوزه‌های قضائی شهرستان کلیبر، شهرستان خداآفرین و حوزه قضائی بخش آبش احمد و …  که به صورت گروهی و باندی اقدام به تخریب و سرقت سیم و کابل مخابرات و سرقت احشام کرده بودند، اعتراف کردند؛ به طوریکه سردسته گروه با تهیه خودرو  و اجیر کردن معتادان جهت رانندگی به اتفاق چندین نفر و گماردن دو نفر در ابتدا و انتهای محل سرقت برای نگهبانی، اقدام به سرقت می‌کرده‌اند.
وی ادامه داد: پرونده در مرحله انجام تحقیقات و شناسایی سایر متهمان بوده  و به محض وصول نتیجه، اقدامات قضائی مقتضی صورت گرفته و تصمیمات شایسته اتخاذ می‎شود.
وطن‌خواه اضافه کرد: سه باند متفاوت در این خصوص دستگیر و روانه بازداشتگاه شده‎اند که هریک از این گروه‌ها به این امر اذعان کرده‌اند که به اتفاق و با همدستی چند گروه دیگر که در ارتباط با هم بود‌ه‌اند اقدام به سرقت کرده‌‌اند.
وی در پایان از مردم منطقه خواست تا ایمنی لازم برای حفاظت و نگهداری از احشام خود را فراهم کنند.

***

1029250cookie-checkدستگیری سارقان سیم و کابل مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.