مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شسکامی های آذربایجان شرقی هم گرفتند.از مدیران منطقه و شسکام سپاسگزاریم.

مخابرات ما- واقعیت این است که لای پرداختی به شسکامی های استان آذربایجان شرقی گذاشته شده بود.یعنی اطلاعات رسیده اشکالات بسیاری داشت و عملا امکان پرداخت را از شسکام گرفته بود.

وقتی با مهندس سالاری رئیس هیئت مدیره شسکام و مهندس زمانی عضو هیئت مدیره این شرکت برای این مورد صحبت کردیم باب تازه ای باز شد.از همان لحظه با همه لطفشان اطلاعات را پیگیری کردند تا همه چیز ردیف شود.

صد در صد پیگیری های مدیر منطقه مهندس شکوری که دقیقا میدانم چقدر تماس گرفته اند و پیگیر اطلاعات دقیق شده اند در این موضوع موثر بوده است.

گاهی واقعا نا امید می شدم اما اراده شسکام واقعا بر پرداخت بود.

در هر حال امروز کارها تمام شد و از میان ۴۶۵ نفر اسمی که -بطور تقریبی- به شسکام داده بودند به ۴۰۰ نفرشان یک میلیون و ۴ صد هزار تومان علی الحساب پرداخت شده است.باقی پول نداده هم برای مالیات و بیمه است اما باید بدانید این مبلغ علی الحساب است.

۳۰ نفر حسابهایشان بطور کلی مخدوش بوده و قابل اصلاح هم نوبده است.

۳۵ نفر هم اسامی شان مشکلاتی داشته است.اینها دیگر پیگیری شخصی داشته باشند.همه تیم استان و شسکام برای اطلاح اطلاعات همه کاری کرده اند.

به این ترتیب واقعا یک ماراتون طولانی با اطلاعاتی که دقیق نبوده به پایان می رسد.تاکید میکنم این پرداخت نه برای شسکام و نه برای استان تعهدی نسبه به آینده ایجاد نمی کند علی الحساب است.یعنی همه چیز ماه آینده دقیق خواهد شد انسا الله.

بعنوان سردبیر لازم می دانم از همه شسکامی ها که دو روز را در یک اتاق دربسته برای اصلاح اطلاعات آذربایجان شرقی کار کرده اند صمیمیانه تشکر میکنم.

از مدیران شسکام که زبانی نمی شود تشکر کرد قلبا ممنونم از آنان.

از مهندس شکوری و تیم استانش با وجود گله های اولیه تشکر میکنم.اگر نبود پیگیری های ایشان هرگز این ۴۰۰ نفر در روزهای عید به سامان نمی رسیدند.

اگر این روزها چیزی نوشتم که شما را دلگیر کرد عذر می خواهم اما این کارها باید پیش از این انجام می شد.

این تلاش ها ارزش داشت حالا همه شما دعای ۴۰۰ نفر را پست سرتان دارید.هر یک از این دعاها سپر اطمینان سلامتی شماست.

از همه تشکر میکنم.خسته نباشید.

 

1034040cookie-checkشسکامی های آذربایجان شرقی هم گرفتند.از مدیران منطقه و شسکام سپاسگزاریم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.