مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- سلامی و سخنی خصوصی با اعضای سایت (فقط در دسترس اعضا)

مخابرات ما- سردبیر سلام می کند خدمت همه شما عزیزان که به جمع اعضای سایت مخابرات ما پیوسته اید.

دوستان!

واقعیت این است که ۱۱ سال پیش من هرگز در این اندیشه نبودم که بخواهم بار مسئولیت خبررسانی به همه مخابراتی های کشور را به دوش بکشم.

فقط می خواستم ابزاری فراهم کنم برای همفکران و هم ایده ها ، تا بتوانیم دور هم مخابرات را به فردایی بهتر هدایت کنیم.

اما روز به روز، شیوه کار ما تعداد بیشتری را جذب کرد. هر چند که در ظاهر بنظر شما، این امر بسیار خوب است اما لحظه به لحظه مرا از ایده آل هایم دور تر کرد.

هر قدر تعداد خوانندگان بیشتر شد, من مجبور شدم به بخش خبری اهمیت بیشتری بدهم.در حالی که بخش اندیشه ای هدف اول من بوده است.

بدون اغراق می گویم امروزه حداقل ۷۰ هزار نفر متکی به خبرهای سایت هستند در حالیکه سردبیرش از آن لذت کمتری می برد.

اینها مهم نیست.فرض کنید من دیگران را بر خود ترجیح دهم.اما واقعیت این است که بخش هزینه ای یک بنگاه خبری شوخی بردار نیست.قابل تعارف هم نیست که با تبلیغات بشود جبرانش کرد.

نتیجه اینکه برای تامین هزینه مجبور به چند کار شده ام یکی گرفتن حق عضویت است.همانطوری که من به مرحله تصمیم گیری رسیدم شما هم باید برسید.

صرفا با مطالب مخابراتی به جذب  تبلیغات نمی رسیم.اگر شیوه فعلی ارزش ادامه را دارد، پس باید هزینه هایش را همه با هم بپردازیم.دیگر ماهی ۵ هزار تومان چیزی نیست که برای شما پرداختش سخت باشد. ولی برای من با حقوق کارمندی پرداخت هزینه ای چند برابر حقوقم ممکن نیست.

اگر این راه به نتیجه نرسید قطعا از محدوده مخابرات خارج خواهم شد و به کل ارتباطات می پردازم تا بتوانم تبلیغات بیشتری جذب کنم.در این صورت هم فقط بخش کوچکی از سایت به مخابرات می رسد.لذا باز هم خواننده قدیمی به آنچه بخواهد نمی رسد. یعنی ارتباط مستمر با سایت و سردبیرش.

می دانید که می توانم سایت را در دنیایی بزرگتر -یعنی دنیای ارتباطات- باز هم سرپا نگه دارم. بارها توانایی سایت را ثابت کرده ایم.اما ممکن است شما از من در آینده گله کنید.

برای اینکه جای هیچ گله ای نباشد، برای همه خوانندگان ده ها هزاری سایت یک فرصت ایجاد می کنیم تا با شرکت حداقلی در هزینه ها, امکان ادامه حیات سایت در شرایط فعلی ممکن باشد.

من آینده برایم مثل روز روشن است.فقط برای اینکه گله ای نباشد چنین می کنم.

دقیقا بهمین دلیل است که هرگز به کسی اصرار نمی کنم عضو شود یا حق عضویت پرداخت کند.بلکه من بر اساس روزهای آینده و پیشامدهایش تصمیماتم از پیش آ»اده است.

 

موفق باشید. و سلامت.

سردبیر

1038630cookie-checkسردبیر- سلامی و سخنی خصوصی با اعضای سایت (فقط در دسترس اعضا)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. لیلا نانکلی می گوید

    سلام سردبیر گرامی من پول رو مستقیم واریز کردم الان ولی هنوز برام قفل هست مطالب محبت کنید راهنمایی کنید ضمنا مشخصات کاربری هم میشه ویرایش کرد ؟

    1. رصدگر می گوید

      سلام براتون درستش کردم. وقتی از طریق کاربری اقدام نمی کنین باید شماره تراکنش بفرستین و بهم خبر بدین تا دستی درستش کنم

  2. spacino می گوید

    سردبیر عزیز خسته نباشین و خدا قوت.
    منم مثل شما فکر میکنم اینکار به نتیجه نمیرسه دلایلشم خودتون گفتین. پس بهتره از همین الان روی بزرگتر کردن سایت و اخبار غیر مخابراتی تمرکز کنین تا با گرفتن تبلیغات گسترده سایت رو سرپا نگه دارین. دیگه جای گله هم نمیمونه چون مشارکت قطعا بسیار بسیار پائین خواهد بود.

نظرات بسته شده است.