مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی

مخابرات ما-مالکی

یک تیم پژوهشی مدعی شده که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با جعل اطلاعات GPS از حملات و سوء قصدهای احتمالی محافظت می شود.

شرکت تسلا تعداد بازی های بیشتری به داشبورد آتاری خودروهای خود اضافه کرد. این موضوع برای افرادی که از سال ها پیش آتاری بازی کرده اند بسیار جذاب خواهد بود.

به نظر می رسد چین در حال ساخت باتری های نسل آینده و البته سلطه بر این بازار است. بازاری مهم که می تواند بر آینده بسیاری از صنایع از خودروسازی تا تولید تلفن همراه تاثیر گذار باشد.

شرکت اپل گزارش داده که دو دانشجوی مهندسی دانشگاه اورگون ایالات متحده که ملیت چینی دارند اقدام به کلاهبرداری نزدیک به ۱ میلیون دلاری (۹۰۰ هزار دلاری) از اپل کرده اند. این کلاهبرداری با یک ترفند ساده و نه چندان پیچیده اجرا شده است.

گروهی از کارمندان مایکروسافت ضمن اعتراض به تبعیض های جنسیتی گسترده در این شرکت خواستار توقف و اصلاح هر چه سریعتر این روند شدند.

مدتی پیش و پس از رسوایی اخلاف جف بیزوس؛ مدیرعامل آمازون، وی و همسرش تصمیم به جدایی گرفتند. اما یک نگرانی عمده در خصوص این طلاق به وضعیت سهام شرکت مرتبط می شد. با این وجود جدیدترین خبرها نشان می دهد این طلاق توافقی باعث نشده که جف بیزوس قدرت ۷۵ درصدی خود در آمازون را از دست دهد.

جیمیل از یک قابلیت جدید ویژه رونمایی کرده که به نظر می رسد به درد تنبل هایی می خورد که از بچگی با موضوع انشا هم مشکل داشتند. درواقع این ویژگی جدید به شکل هوشمند به کاربران موضوع پیشنهاد می دهد.

1040390cookie-checkمهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.