مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- نموداری برای حال و روز کارگران!

شما نوشته اید- نموداری برای حال و روز کارگران!

مخابرات ما (سجاد -عضو سایت) – نویسنده عضو سایت مخابرات ماست.وقتی از همه خواستیم برای روز کارگر یک جمله بنویسند او مطلبی و نموداری فرستاده است که کاملا گویاست.

او ضمن فرستادن این تصویر می نویسد:

 

نوشته سجاد هم این است:

سردبیر جان این نمودار و جدول گویای حال و روز کارگرهاست، نیازی به بیان جمله ای نیست، با احتساب افزایش ۳۵ درصدی حداقل حقوق در سال ۹۸ و تقریباً به همین میزان افزایش قیمت دلار از بهمن و اسفند تا به امروز، همین جدول در حال حاضر هم صادقه، جالبه بدونیم بدون احتساب افزایش رفاهیات در سال ۹۸ برای کارگران رسمی مخابرات، که هنوز تکلیفش حتی مشخص نیست، حقوق یه رئیس اداره با سابقه کار ۲۰ سال در مخابرات، الان حدود ۵۰۰ دلاره و اکثریت مطلق کارشناسان حتی از حداقل حقوق سال ۸۹ کمتر درآمد دارند! (نام پدید آورنده در پایین نمودار ذکر شده و در سایت های خبری زیادی همچون ایلنا این خبر ذکر گردیده است.)

 

آیا توضیح دیگری هم لازم است.

 

1052420cookie-checkشما نوشته اید- نموداری برای حال و روز کارگران!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام جناب صدری با جرس قاطع عرض می کنم شما دیگر باید صحنه شرکت را ترک نمایید چرا که حرفی برای گفتن ندارید چه برسد به عمل !

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اوه! چه ادعایی!
      امیدوارم خبرت مثل املات نباشه دوست خوبم

  2. تراب احمدی می گوید

    سر دبیر محترم خسته نباشید
    از آنجائیکه مدام پیگیر مشکلات و دنبال راه حل و رساندن حرف دل بچه های شرکتی به گوش مسئولین ذیربط مخابرات هستید. ممنونم
    جناب آقای صدری به عنوان مقام ارشد شرکت وعده و وعید هایی در بدو ورودشان به شرکت به همکاران شرکتی داده بودند از جمله اجرای طبقه بندی و …..
    ولی متاسفانه تا بحال هیچ اقدام موثری در این راستا صورت نگرفته .به نظر می رسد اگر کاری میخواهد انجام شود . انجام بشود چون همکاران شرکتی به اندازه کافی شکیبایی و بردباری از خود نشان داده اند حالا نوبت شماست.

نظرات بسته شده است.