ارتباط مستقیم مدیر مخابرات منطقه گلستان با شهروندان در مرکز سامد
مخابرات ما – انتقادات وشکایات مردمی فرصتی برای دستگاه های اجرایی و مدیران است
مخابرات ما ( محمد – روزنامه ابتکار) – غلامعلی شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان باحضور درمرکز ارتباط مردمی (سامد) در مرکز استان به سوالات و درخواست های شهروندان ومشتریان پاسخ گفت وپیگیررفع مشکلات آنان شد.دراین برنامه زمانبندی شده که دو ساعت به طول انجامید درخواست های متعددی ازسوی تماس گیرندگان مطرح وتوسط مدیرمخابرات و کارشناسان مربوطه پاسخ داده شد.
شهمرادی در حاشیه این حضور اظهار کرد: ارائه پیشنهادات، انتقادات وشکایات مردمی فرصتی برای دستگاه های اجرایی و مدیران است که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان برای اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی کرده و رضایت مندی مشترکین که اولین و مهمترین هدف دستگاه های اجرایی است افزایش یابد.وی گفت حضور مدیران و مسئولان در مرکز سامد وارتباط تلفنی با شهروندان باعث کاهش مراجعات حضوری شده وبا پیگیری الکترونیکی درخواست ها، بسیاری از مشکلات شهروندان محترم برطرف خواهد شد.
***
نظرات بسته شده است.