مخابرات ما – مدیرعامل مخابرات ایران از احتمال تهاتر بدهی های مخابرات و دولت برای تامین نیاز صندوق بازنشستگی مخابرات خبر داد.
مخابرات ما ( محمد – بورس نیوز) – در حاشیه مجمع سالانه مخابرات ایران، سهامداران این مجموعه و بازنشستگان مخابرات از صدری مدیرعامل بابت مشکلات صندوق بازنشستگی و بحث ایثارگران گله بسیاری داشتند. صدری مدیرعامل شرکت مخابرات در مقام پاسخگویی و روشنگری در این موضع برآمد و از رایزنی های دراز مدت خود با دولت برای رفع این مشکلات سخن به میان آورد.
وی رفع مشکل صندوق بازنشستگی را بر اساس قانون بر عهده دولت دانست و افزود: قانون به دولت تکلیف کرده تا برای صندوق بازنشستگی مخابرات ۲۵۰ میلیارد تومان پرداخت نماید که این مهم تا به امروز عملیاتی نشده است.
صدری تاکید کرد: بارها به دولت مراجعه کرده و و از ایشان خواسته ایم که این مبلغ را با تهاتر تامین نماید یعنی ما ۲۵۰ میلیارد تومان از بدهی های خود به بخش های دولتی را برای تامین پول صندوق بازنشستگی برداریم که هنوز جوابی دریافت نکرده ایم اما وزیر نیز به دنبال رفع این مشکل است.
وی در مورد موضوع ایثارگزان نیز گفت: قانون در این مورد هم تکلیف کرده است تا دولتی ها پول مورد نیاز برای ایثارگران را تامین نمایند اما؛ دولت می گوید چنین پولی ندارد و ما در این مورد نیز با ریاست بنیاد شهید جلساتی برگزار کردیم و از وی خواستیم تا دولت را مجاب به تهاتر در این بخش کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات اظهار داشت: شک نکنید که ما نماینده شما در این مجموعه بوده و به دنبال احقاق حقوق همه شما سهامداران و بازنشستگان نیز هستیم.
***
10617900cookie-checkجواب مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به سهامدارانno
سلام اقای صدری بازیگر ی قهار است و به این زودی میدان را خالی نمی کند در واقع بعد از ازمودن چند مدیر عامل ایشان امده اند که بمانند و مطمئن باشید ما همچنان سر کاری هستیم وعده پشت وعده !
یک سری واقعیت ها هست که نمیشه کتمانش کرد. مدیریت در ایران هم علی رغم کیفیت بدش نیاز به هوش و ذکاوت داره و از عهده بسیاری خارج هست. اینکه چطور رفتار کنید که منافع کسانی که این پست رو به شما دادند تامین شه و هم خیلی صدای پائینی ها در نیاد، هنر یک مدیر خوب در ایران هستش. شما میتونید دم از حق الناس بزنید، کارهای پوپولیستی بکنید و حواستون کامل به منافع سهامدارهای عمده که موندن نموندنتون وابسته به رضایت اوناست باشه و دستور بدید صندلیها رو رئیس اداره ها و مدیرکل ها از ساعت ۸ پر کنند تا جمعیت ناراضی کمتری وارد سالن بشن و هم چندتا سوپاپ اطمینان رو باز کنید. باور کنید غیر از این نمیشه تو این مملکت مدیریت کرد و زود زمین میخورید. انتظار منجی شدن مدیران باور کنید رفتن به بیراهه است. مدیران پائین دست در سطح رئیس اداره ها هم از ترس از دست دادن مزایای مدیریت از ساعت ۸ به صف شدند چه انتظاری از مدیران بالادست با مزایای کلان تر دارید؟ خودمون رو گول نزنیم. ما چنین جمعیتی بودیم و هستیم که منافع موقت شخصی بر منافع ماندگار جمعی همیشه برامون چربیده و غالبمون هم همینیم. من و شما، همینیم، کارشناس و رئیس اداره و مدیرکل و معاون و مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و …. نداره. صف بنزین رو نگاه کنید، ثبت نام خودرو رو نگاه کنید، انصاف فروشنده ها رو نگاه کنید، ما همه همینیم.
کمی از سایت برق نیوز یاد بگیر سالهاست همه اخبار برق و شرکتهای برق و جذب نیرو و حتی مطالب علمی خوب و جالب و میذاره بدون دریافت یک ریال حق عضویت واقعا فکر کردید چه کاری واسه ما انجام میدید جز یه مشت اخبار جعلی و دروغ ؟؟ من که باهمکارام تصمیم گرفتیم دیگه اینجا نیایم
عزیزم
برادر خوبم
اختیار شما دست خودته اختیار ما دست خودمون
چیزی ارزش داشته باشه می خریم نداشته باشه نمی خریم
این چی بوده که ۱۱ سال مجانی شو دوست داشتین تا قرار شده ماهی هزار تومن بدین بدرد نمی خوره؟
اتفاقا برای رفتن شما این طرح رو ریختم میخوام برای کسی کار کنم که ارزشش رو داشته باشه
سلام من هنوز نتونستم عضو بشم وتحت هیچ شرایطی از چرب زبانی خوشم نمیادولی مخابرات ما را واقعاتریبونی میدونم که میتونه دیدگاههای ما مخابراتی ها را انعکاس بده وهمینطور درددلهای مارا که بنوعی بافرهنگ غالبی که الان در اداراتمان وجود داره آشناکنه ونوعی مبارزه دراین گفتگوها بوجودبیاد که بهرحال راه به تکاملی ببره .ودراین راستا مخابرات ما تلاش کرده پلی با رده های بالا بوجود بیاره که باز بنوعی درهمکاران بیخبری حکمفرما نباشه .ودرهرصورت باید برای مدیران ماهم مهم باشه که کارمندان کجای کارندچی میگن وسطح آگاهیشون کجاست واین بمنزله یک تلنگر به اونهام هست حالا اینکه قولی دا ده میشه وباهزاردست انداز اداری روبرو بشه تقصیر یکنفر نیست ونتیجه آنکه این کشمکش ها حداقلش این هست که مارا به دفاع ازحقمان ترغیب میکنداگر دراینجا بیان نکنیم کجا بنظرشما بگوییم در روزنامه ها یا سایت خبری رئیس جمهور!!!!!
پس مخابرات ما یک صنف عظیم میتواند باشدوبنظربنده یک درواقع زبان فرهنگ عامه مخابراتی هاست .بشکنی ای قلم ای دست اگر/ پیچی ا زخد مت محرومان سر
بسیار سپاسگزارم
چرا نتونستی عضو بشی؟
یک نام کاربری و پسورد بده برات ایجاد کنم بعدا با هم حساب می کنیم در دوره بعدی
چرا یک حق مسلم( ایثارگری بازنشستگان ) نباید پرداخت بشه مخابرات به عنوان متولی باید پیگیر باشه چه گردن خودش باشه چه دولت متاسفانه هر کدوم توپ تو زمین دیگری میندازن
البته منتظر گزارش های تفصیلی از مجمع میمانیم، ولی شنیده شده که در مجمع مدیر عامل خیلی حق به جانب از کارکنان و بازنشستگان بابت عدم سپاسگزاریشون از پرداخت رفاهیات ۹۷ بر اساس آئین نامه ی ۸۹ گله کردند!!! خوب به ایشون گفته بشه سپاسگزاری برای وقتیه که به آئین نامه ی ۸۹ برگردانده بشیم، کسی میتونه مدعی سپاسگزاری بشه و خودش رو قهرمان بدونه که بتونه حقوق کارکنان بازنشستگاه یک بار برای همیشه درست کنه و به آئین نامه ۸۹ برگردونه! نه کاری مثل پرداخت یک سال حقوق بر اساس آئین نامه ی ۸۹!!!!! مدیرعاملی که ندونه یا خودش رو به ندونستن بزنه که کارکنانش چقدر حقوق میگیرند و توانایی مقایسه درآمد اونها با شرکت های مشابه رو نداشته باشه! که در این مورد مشخصاً زیرساخته! یا حتی همراه اوله، خودتون میدونید بقیه ش رو!
تا اطلاع ثانوی همه کارکنان توسط این مدیرعامل سر کارند به قول معروف من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود شما فکر میکنید تا کی این بازی رو میتونید کشش بدید