مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در مجمع مخابرات, بازنشستگان چه گفتند؟(۳)

در مجمع, و بازنشستگان

 

امروز در مجمع سالیانه شرکت مخابرات ایران برای صاحبان سهام تعدادی از بازنشستگان نیز برای اعتراض حاضر شدند.آنها گفتند…. بخش سوم را می خوانید.

 

مخابرات ما- تا اینجا همه وقایع مجمع سالیانه مخابرات و حضور بازنشستگان را برای شما نوشتیم. این سومین و آخرین بخش آن است پس از آن نیز حرف های مهندس صدری در مطلب چهارم پایان بخش نوشته های مجمع خواهد بود.

.

در ادامه یکی از بازنشستگان حاضر می گوید:

بند ۶ مصوبه هیئت وزیران می فرماید … آقایان یادداشت بفرمایند محض تعهدات عرض می کنم! …. ( نویسنده -من متوجه نشدم چه کسی دارد می نویسد اما چون کسی را در حال نوشتن ندیدم گمان کنم بنا به عادت باشد) کلیه تعهدات شرکت واگذار شده، به کارکنان اعم از حقوق بیمه مزایای بازنشستگی و کلیه تعهدات کماکان در تعهد شرکت واگذار شده می باشد.

دوباره همهمه بر جماعت حاکم شد. کسانی می خواستند حرف بزنند و دیگرانی معترض بودند. بنظر می رسد یا برنامه رعایت نمی شود و کسانی می خواهند خارج از برنامه بازنشستگان حرف بزنند یا کسانی برنامه را قبول ندارند (ساکت کردن جمع بسیار دشوار بود)

نفر بعدی گفت:

دو سال زمان برده جواب نداده اند هر جا برده ایم زمان کشی کرده اند اعتماد مبین باید جواب بدهد اینجا نماینده سهامدار عمده، اعتماد مبین است.

در این لحظه یکی از مدیران جلسه می گوید:

اینجا طرف شما نماینده سهامدار عمده است باید نمایند آن هم حضور داشته باشد که بتوانیم جلسه را به نتیجه برسانیم. به این شکل فعلی ادامه جلسه موردی ندارد. با توجه به محدودیت های زمانی و ماه مبارک رمضان به موقعیت دیگری واگذار کنیم.

دوباره همهمه جمعیت همه را بسمت هدفی نامشخص برد. معلوم بود که با آن موافق نیستند.

اینجا مهندس صدری دخالت می کند وارد بحث می شود و از نظر بعدی می خواهد حرف هایش را شروع کند.

نفر بعدی می گوید :

صحبت های لازم شد. در رابطه با مصوبه همه مطالب گفته شد. در رابطه با مصوبه ۸۹ ماده ۵۷ شما باید تعهد و تضمین بدهید به کل هیئت مدیره و سهامداران که جزو صورتجلسه نیاورید این توسط شورای نگهبان تایید شده است این را الان بصورت سراسری اعلام کنید که ما بدانیم وضعیت به چه صورتی است(کف زدن حضار و تشویق گوینده)

جلسه دقایق طولانی به همهمه کشیده شد. سر و صدای زیادی نبود ولی حاضرین نمی خواستند بنشینند و نظمی به حضورشان بدهند تا کسی بتواند صحبت کند. این همهمه آنقدر طولانی شد که خبرنگار ما ضبطش را خاموش کرد متاسفانه وقتی دوباره ضبط کرد بخش هایی را از دست داده بود که ما مجبور شدیم از مستندات دیگری استفاده کنیم.

در این مرحله مهندس صدری برای پاسخ به سوالات آماده می شد. تقریبا بارها و بارها اقدام به آرام کردن حاضران کرد. جمع بدون اینکه بخواهد و قصدش را داشته باشد جلسه را دچار وقفه کرد چون همه داشتند با هم صحبت می کردند. صحبت هایی که در همهمه شنیده نمی شد.

بخش بعدی صحبت های مهندس صدری است که با آن بحث مجمع  حضور بازنشستگان را می بندیم.

************

 

1062070cookie-checkدر مجمع مخابرات, بازنشستگان چه گفتند؟(۳)

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.