مخابرات ایران باید در نحوهی خدمتدهی تجدید نظر کند
مخابرات ما – سرویسدهی ضعیف سامانهی ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران که عهدهدار مسوولیت فروش و پشتیبانی تلفنی سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات است، صدای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را هم درآورد.
مخابرات ما ( محمد – سیتنا) – یک کاربر توئیتر با انتقاد از نحوهی سرویسدهی سامانه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران، خطاب به وزیر ارتباطات، توئیت کرد:
تا حالا به ٢٠٢٠ زنگ زدی؟ ۴٧ دقیقه زمان میخواد تا منو به اپراتور وصل کنه.
مهندس آذری جهرمی هم پاسخ داد:
زنگ زدهام، ۱۶دقیقه معطلم کردند. غیرقابل قبول بود. به سازمان تنظیم مقررات گفتهام این وضعیت را رسیدگی کند. مخابرات ایران باید در نحوه خدمت دهی تجدید نظر کند.
***
عرض سلام خدمت سردبیر محترم از پیگیریهای مکررجنابعالی نهایت تشکر وقدردانی را دارم انشاالله به امید خداوند وبا پیگیریهای موثر جنابعالی ما به حق و حقوقمان که چهار ماه قبل باید پرداخت می شد برسیم (طلبی ماکارکنان مخابرات ازبیمه دانا) و امید وارم مسئولین مخابرات هم زودتر با بیمه دانا تسویه کنند تا حق کارکنان بیش از این ضایع نگرددمسئولینی که همیشه شعار میدهند نیروی انسانی رکن اصلی سیستم میباشد باید در عمل هم نگذارند حق کارکنان ضایع گردد
عرض سلام .از پیگیریهای مکررشما سردبیر محترم نهایت تشکر وقدردانی را دارم انشاالله به امید خداوند وبا پیگیریهای موثر جنابعالی ما به حق و حقوقمان که چهار ماه قبل باید پرداخت می شد برسیم (طلبی ماکارکنان مخابرات ازبیمه دانا) و امید وارم مسئولین مخابرات هم زودتر با بیمه دانا تسویه کنند تا حق کارکنان بیشتر ضایع نگرددمسئولینی که همیشه شعار میدهند نیروی انسانی رکن اصلی سیستم میباشد باید در عمل هم نگذارند حق کارکنان ضایع گردد
سلام یک ناظر حسابی وبی طرف ساعت ۱۲ شب به شیفت شب سرکشی کند ووضعیت حقوقی وامکانات فنی ودسترسی های محدود و بدون کیفیت را به جناب وزیر گزارش نماید از قدیم گفتند کار با ابزار ش پیش میرود.ممنون.
میشه خودتون بعنوان ناظر برام توضیح بدین؟
من منتشر می کنم و قول میدم اینو برسونم به صاحبش
وزیر هم نوبر والله! خودش مدیرعامل مخابرات رو انتخاب کرده! یک عضو هیئت مدیره هم داره! اون وقت یه جوری صحبت میکنه که انگار مثلاً راجع به شرکت pap داره نظر میده!!! همه کارها در کشور ما همینجوری انجام میشه! دقت کنید مسئولترین افراد در کشور مدعی هستند که هیچ مسئولیت و تقصیری ندارند!!!!!!!!!
سجاد جان
چون دوستت دارم این توضیح رو برات میدم
چونکه اگر برای کس دیگری توضیح بدم ممکنه دچار سوء تفاهم بشه
ببینید
اینجا مخابرات, یک شرکت خصوصی است هیئت مدیره داره وزیر دو تا عضو هیئت مدیره باهاشونه هر تصمیمی بگیره اگر اون سه تا رای موافقندن, کاری نمی تونه بکنه
بنابراین اینجوری نیست که بتونه دستوری کاری بکنه بخصوص با شرایطی که اون داره و مخالف های قدرتمندی در صحنه سیاسی بروز کردن که دنبال بهانه هستن
البته همه از هم دنبال بهانه ان.
عرض سلام خدمت سردبیر محترم از پیگیری شما جهت انجام کارها صمیمانه تشکر میکنم اگه در خصوص طلبی کارکنان از بیمه دانا مربوط به سال ۹۷ که هنوز پرداخت نشده خبر جدیدی کسب کردید اطلاع رسانی فرمایید ممنوم میشم
چشم
ما برای دوستان خدمات اولی که با پارسیان قرارداد داشتن و همین بلا سرشون اومده بود پیگیری کردیم
و خوشبختانه خدمات اول هم ضربتی کار کرد و مشکل حل شد.
خیلی ها پولشونو گرفتن
اگر کسی هم مونده باشه دیگه باید بگیره
برای بیمه دانا هم پیگیری میکنم چشم
شما هم دعا کنید موثر باشه