مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

عملکرد وزیر ارتباطات

مخابرات ما – دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای آذری جهرمی فردی نقدپذیر است و اگر نقد منصفانه‌ای باشد که نیاز به اصلاح ساختار داشته باشد، ایشان پذیراست و اگر خود منتقدان در فضای دوستانه وارد شوند و با ایشان گفت‌وگو کنند، موارد قابل حل است.

مخابرات ما ( محمد – سیتنا) -دکتر عبدالله رضیان، نماینده‌ی مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس،  پیرامون امضای طومار در برخی شهرها طی ماه‌های اخیر علیه وزیر ارتباطات، گفت: از آنجاکه آذری جهرمی را می‌شناسم و او یکی از بهترین وزرای دولت و فردی فهیم و باشخصیت است، لذا غرض‌ورزی‌های شخصی علیه ایشان که جنبه‌ی جناحی و خطی دارد را بسیار نامناسب می دانم.

این عضو ارشد کمیسیون صنایع و معاون مجلس، اظهار کرد: کمیسیون صنایع از عملکرد وزیر ارتباطات رضایت داشته و از ایشان حمایت می‌کند.

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: بالاخره فضای مجازی واقعیتی است که وجود دارد و اینکه به صورت مطلق بتوان این فضا را کنترل کرد بسیار سخت است، ولی ایشان در کنترل و مدیریت این فضا در چارچوب اختیارات و وظایفشان خوب عمل کرده اند و قابل تقدیر است.

دکتر رضیان در پایان گفت: آقای جهرمی فردی نقدپذیر است و اگر نقد منصفانه‌ای باشد که نیاز به اصلاح ساختار داشته باشد، ایشان پذیراست و اگر خود منتقدان در فضای دوستانه وارد شوند و با ایشان گفت‌وگو کنند، موارد قابل حل است.

***

1063660cookie-checkعملکرد وزیر ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.