مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سرنوشت بیمه دانا و مخابرات؛برای دانا خوش بدرقه باشید.

بیمه دانا و فاکتورهای بهمن 97

مخابرات ما- از پایان قرارداد بیمه دانا با مخابرات بیش از سه ماه گذشته اما هنوز تکلیفش در مخابرات روشن نیست.

 

مخابرات ما- هر چه از پایان قرارداد بیمه دانا می گذرد , هر چه از آغاز قراداد بیمه معلم می گذرد نظرات کارکنان نشان می دهد بیمه دانا خوب کار کرده است.

 

نظرات شما .

یکی از دلایلی که رضایت عمومی را به سمت بیمه دانا کشاند همان شروع خوبش بود.شروعی که با درایت مهندس مطهری و ایجاد گروههای اطلاعاتی در تلگرام در سراسر کشور به ظهور رسید.پس از آن نیز بیمه خوب کار کرد و تا روزی که قرارداد داشت رضایت عمومی را به همراه داشت.کامنتها و نظرات شما نشان می دهد از بیمه دانا راضی بوده اید.

اما حالا!

حالا هنوز کارکنان بابت امور درمانی در بهمن ۹۷ طلب دارند ولی مبلغش از سوی بیمه دانا پرداخت نشده است.با اصل قرارداد و شرایط ضمن آن فعلا کاری نداریم چرا که حسن همکاری یا عدم ایجاد تفاهم  در لابلای بندهای قرارداد ایجاد نمی شود بلکه مدیریت و درایت و سلامت کار است که اعتماد و اقبال عمومی را با شما همراه می کند.

 

حالا چرا بیمه دانا فاکتورهای بهمن ماه را پرداخت نکرده است؟

تحقیقات ما نشان می دهد همین حالا هم بیمه دانا برای پرداخت فاکتورها آمادگی دارد اما چند ماه پس از قراردادش می خواهد بطور کلی حساب  و کتابش با مخابرات روشن شودبیمه عمر , بیمه دارائی, بیمه خودرو  و سرقت در کنار بیمه تکمیلی خدمات دیگر موسسه دانا به مخابرات بوده است.اما بیمه تکمیلی به روز ترین سروبس بوده.

بیمه دانا معتقد است باید حسا ب و کتابش با مخابرات روشن شود. ضمن اینکه گفته می شود ماه آخر از قرارداد باید زمانی توسط بیمه پرداخت شود که با مخابرات تسویه مالی کرده باشد. آنچه ما شنیده ایم این است که  بیمه دانا بدنبال گرفتن تمام پولش نیست ولی میخواهد حسا ب و کتابش روشن شود.لذا از بیمه تکمیلی بعنوان گرو بقیه عملیات استفاده می کند.

.

وضعیت کارکنان چگونه است؟

افرادی که معمولا از بیمه طلب دارند بیماران خاص در منزل دارند.آنها ماهانه مجبور به هزینه های بالایی هستند که پرداختش واقعا با این حقوق ها ممکن نیست.بهمین دلیل باقی ماندن فاکتورهای یک ماه از سال برای این همکاران قابل تحمل نیست.

 

یک جلسه و این همه انتظار

بیمه دانا نیز می خواهد حسا ب و کتابش روشن شود بهمین دلیل یک جلسه بین مدیران مخابراتی و مدیران بیمه دانا برگزار شده اما به نتیجه کامل و نهایی نرسیده است.این جلسه تکرار می شود..

بزودی جلسه دوم در مخابرات با بیمه دانا برگزار می شود. در این جلسه قرار است حساب و کتاب بیمه با کلیه خدمات مخابراتی روشن شود و سپس فاکتورهای بهمن پرداخت گردد.جالب اینکه بیمه دانا صرفا دنبال روشن شدن حساب است نه گرفتن پول.

به همین دلیل ما از فرصت استفاده می کنیم و قبل از این جلسه به مدیران مخابراتی می گوییم , خوش استقبال و بد بدرقه نباشیم. پاداش تلاش بیمه دانا برای جلب نظر همکاران ما قابل تقدیر است.همینقدرش هم کافی است.

 

برای بیمه دانا خوش بدرقه باشیم.

لذا از مدیران می خواهیم حساب و کتاب بیمه دانا را روشن کنند, پولش را نیز بموقع پرداخت نمایند تا شرکتها بدانند در مخابرات کار خوب و کار بد با یکدیگر تفاوت دارد و عامل کار خوب تشویق می شود.

اجازه دهید پیمانکاران و عاملین قرارداد با دلی خوش از مخابرات جدا شوند.اینقدر بد حساب نباشید.

 

1064480cookie-checkسرنوشت بیمه دانا و مخابرات؛برای دانا خوش بدرقه باشید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.