وزیر ارتباطات گوش ۲۰۲۰ را بشدت پیچاند!/ پاسخ مدیر عامل مخابرات.
مخابرات ما- وزیر ارتباطات شنبه در پیامی به شدت از نحوه سرویس دهی ۲۰۲۰ در شرکت مخابرات ایران و بقیه اپراتورها انتقاد کرده است.آذری جهرمی در پیامی اینستاگرامش را چنین آپدیت کرد:
azarijahromi
امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخگویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطلکردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.
دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود میکنم و میدانند آن موقع چه میشود! نمونه آنرا دربارهی ستارهمربعها و کمفروشی دیدهاند که در زمینه حقالناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.
اگر شما مردم عزیز هم در این خصوص شکایتی دارید لطفا با تماس با ۱۹۵ آنرا مطرح فرمائید تا رسیدگی شود. ممنون.
وزیر اربتاطات دو هفته به کلیه اپراتورها فرصت داده است که این وضعیت را بهبود دهند وگرنه همان کاری را می کند که با قبلی ها کرده است.
مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به این پیام واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرامش نوشته است:
sm_sadri
ضمن تشکر از دقت نظر همیشگی مهندس جهرمی وزیر محترم ارتباطات برای پیگیری مطالبات مردم، پیرو فرمایش ایشان در رابطه با اصلاح وضعیت پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰، لازم میدانم به مواردی اشاره کنم.
سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰، روزانه حجم انبوهی از تماسها را پشتیبانی میکند و در این فرآیندِ سنگینِ خدمترسانی، وجود و بروز درصد ناچیزی خطا انکار نشدنی است.
من و همه همکارانم در مجموعه مخابرات در تلاش برای حلوفصل کامل این مهم در کمترین زمان ممکن هستیم و قطعاً باور همه ما بر این است که جلب رضایت کامل مشتریان همواره اولین و مهمترین اولویت ما بوده و اگرچه در بروز خطا و اشکال، عوامل مختلفی دخیل است اما میدانیم وجود حتی یک نارضایتی شایسته این مجموعه ارزشمند نیست و در تلاش برای رفع این موارد هستیم.
همه ما در مجموعه، تمام تلاش خود را بهکار گرفتهایم تا با راهکارهایی ازجمله تجمیع سامانهها از ۳۱ مرکز پاسخگویی به ۷ مرکز، آموزش مؤثرتر پرسنل و نظارت بیشتر، پاسخگوی تمام و کمال مشتریان عزیز باشیم و البته از تمام بخشهای متولی اجرا و پاسخگویی بویژه پیمانکاران مجموعه مخابرات در سراسر کشور انتظار میرود نظارت بیشتری بر عملکرد مجموعه خود داشته باشند و از معاونت امور مشتریان نیز بهطورجدی انتظار عملکرد مؤثرتر دارم.
امیدوارم در اسرع وقت به بهترین نحو پاسخگوی تمام عزیزان باشیم.
امیدواریم همه این ها به نفع مردم باشد.
تا وقتی برنامه ای برای آموزش و تامین معیشت کارکنان ۲۰۲۰ و بقیه بخشها که اکثرا شرکتی میباشند نداشته باشید
و سیاست های شرکت را تعدادی معدود نیروی رسمی که بعضا هم دانش مورد نیاز را ندارند بسپارید همین اش و همین کاسه
اقای مدیر و اقای وزیر این رو خودتون هم میدونید اما نمیدونم چرا کاری نمیکنید؟
بخش اول حرفت منو امیدوار کرد
بخش دوم حرفت بکلی ناامیدم کرد
بخشی نگری!
مشکل ما رسمی ها هستن؟ خیلی هاش رفتن.حداقل ۵۰ درصدشون رفتن.حالا ۵۰ درصد کیفیت بهتر شده؟
کاملا درسته
مگه ۲۰۲۰ نیروی رسمی هم داره؟؟
سلام.
اتفاقا مدت دو هفته است که من هم همین مشکل رو دارم و بارها با ۲۰۲۰ تماس گرفتم و هر بار فقط حدود پنج دقیقه وقتم تلف شد و آهنگ انتظار شنیدم ، اما دریغ از یک بار جوابگوئی. با تلفن شکایات تماس گرفتم و گفتند کارشناسان ۲۰۲۰ با شما تماس میگیرند ولی انگار همه در خواب بسر میبرند . نهایتا به عنوان یک مخابراتی بازنشسته از خیر تهیه اینترنت از شرکتی که سالها در آن خدمت کردم ، گذشتم . البته خوب میدانم ریشه اصلی همه این مصائب خود مدیرانی هستند که تمام مزایای مخابرات را مال خود کرده و فقط حرف تحویل کارکنانش میدهند و نتیجه چیزی بهتر این نخواهد بود.
انشالله خدا همه مسئولین را متوجه “مسئول ” بودنشان کند که فردایی خواهد آمد که شاید برای ادای مسئولیتشان خیلی دیر باشد.
با تشکر از همه دست اندرکاران این سایت خوب.
وقتی نظارت برپرسنل فنی ۲۰۲۰ را در استان یک فوق دیپلم علوم انسانی انجام میدهد ولیسانس و فوق لیسانس IT-ICT را در مصاحبه ای چه عرض کنم تشریفاتی رد میکند که باید دوره میدیدند بیچاره این جماعت فارغ التحصیل بچه های مردم آنهم با رتبه اول و دوم دانشگاهی ، این میشه حکایت سرویس دهی وخدمات مخابراتی.
سلام، سردبیر جان امروز نوزدهمه، اگخ براتون مقدوره، خواهشاً، از رفاهیات خبری بگیرید! یعنی این ماه هم قرار نیست رفاهیات تغییری کنه؟! این ماه هدیه عید فطر و سبد کالا پرداخت نمیشه! این ها جز حق و الناس نیست!؟
سلام
کلاً ایجاد معاونت های راهبرد و تجاری جز هزینه تراشی و ایجاد موازی کاری های بیهوده ثمره ای نداشته است و کاستی در اینگونه موارد هم ناشی از عدم هماهنگی بازوی اجرایی با گزارشات اینگونه سامانه های زیر نظر معاونت تجاری در استانهاست .
بنده که خودم کارمند مخابراتم اشکالی رو که در خط تلفن ثابت و اینترنتم پیش اومده بود نتونستم در عرض ۲ هفته حل کنم هی حوزه معونت تجاری به مرکز پاس می داد و مرکز به حوزه آنها ودر نهاین مجبور شدم دست به دامن معاون تجاری منطقه شوم و در عرض یکی دوساعت مشکل حل شد .
ولی آیا مشترک عادی هم مثل من می تواند به معاون تجاری دسترسی داشته باشد ؟ و آیا معاون تجاری خریدار حرف مشترک عادی هست ؟
پدر مرکز رو درآوردن حجم کار به گردن مراکز افتاده بجای۲۰۲۰ تا ساعت هفت شب امور مشترکین کارشون رو انجام میدم واینجوری مدیرت فرمودن