مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قابل توجه مدیریت جدید مخابرات منطقه کهگیلویه

مخابرات ما – داستان تکراری نبود اینترنت در روستاهای چاروسا همچنان ادامه دارد.

مخابرات ما ( محمد – ریواس جنوب) – نبود اینترنت در روستاهای چاروسا همواره یکی از دغدغه های مردم بوده است و زمینه را برای انتقاد از مسوولان فراهم می کرد.

اینترنت در روستاها حل که نشد هیچ این بحران دامن شهر قلعه‌رئیسی را نیز گرفته است.

در برخی از روستاها در هفته های اخیر مشکلات اینترنت آنها تا حدودی برطرف شد اما آنگونه که برخی از مردم میگویند برطرف کردن مشکل آن روستاها با دستکاری که روی دکل های مخابرات انجام دادند برابر شد با ضعیف شدن اینترنت برخی روستاهای دیگر.

روستاهای شوتاور و جاورده که بزرگترین روستاهای بخش چاروسا به شمار می روند در زمره روستاهایی هستند که یا اینترنت ندارند یا آنقدر ضعیف است که هیچ شخصی حاضر به استفاده از آن نیست.

اما در شهر قلعه‌رئیسی که به مراتب جمعیت چند برابری را نسبت به روستاهای دیگر در خود جای می دهد در ماه های اخیر مشکلات اینترنتی به جنگ اعصابی برای مردم تبدبل شده است.

جمعیت روستایی بخش چاروسا برای رفع نیاز خود مجبورند به شهر قلعه‌رئیسی سفر کنند اما با نبود اینترنت و گاها اختلالات تلفنی و از کار افتادن کارت خوان ها و دفاتر پیشخوان و کافی نت ها عملا کار خاصی نمی توانند انجام بدهند.

در زمان مدیریت نیکدارجمال علی رغم گزارشات متعدد رسانه ای و ادعای تلاش شبانه روزی مسولان مخابرات، مشکل تلفنی این بخش حل نشد و حالا با تغییر این مدیریت و آمدن مدیر جدید مشکلات بیش از پیش شد بطوری که در شهر قلعه‌رئیسی در یک نقطه آن اینترنت فورجی است و در نقطه ای دیگر اصلا اینترنت برقرار نمی شود تا این مساله اجاره منازل را در این نقاط بیشتر از سایر نقاط کند.

مشکلات روستاها هم دو چندان شد تا ضرورت توجه مدیریت جدید مخابرات کهگیلویه برای رسیدگی به دغدغه‌های های مردم بخش چاروسا مهمتر از قبل به نظر رسد.

***

1064640cookie-checkقابل توجه مدیریت جدید مخابرات منطقه کهگیلویه

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.