شما پرسیده اید- آقای وزیر حق ما پاسخگویان هم حق الناس است یا خیر!؟
مخابرات ما- شاید هیچکس بقدر خود کارکنان مراکز پاسخگویی ندانند کارشان چقدر سخت و دشوار است. بکار بردن کلماتی استاندارد که هر کدام کم یا زیاد شود جریمه می شوید؛ تحمل هر نوع حرف مربوط و نامربوط از سوی سوال کنندگان و …….! اینها داستان هر روزه این هاست.
اصلا چرا من دارم توضیح می دهم! اجازه بدهید کامنتی را منتشر کنیم که این دوستان برای ما فرستاده اند.
کوروش
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ در ۴:۱۱ ب.ظ
عرض سلام وادب خدمت تمام دوستان وهمکاران
جمله بسیار زیبایی بود که جناب وزیر فرمودند پای حق الناس وسط باشد با کسی تعارف ندارند ولی سئوال اینجاست حق الناس فقط برای مشترک صدق میکنه
ایا تا بحال نشستید پشت همین خطوط ببینید اپراتورها چه فحش ها وناسزاهای که نمیشنوند ناموس ما چه گناهی کرده که باید پشت خط فحش وناسزا بخورد این حق الناس نیست؟
برای این مورد چه کردید چه دستوری دادید؟ هیچ!
فقط اقایون به ما گفتند شما فرض کنید یه اداره ای گذاشتیم و به شما گفتیم “بیاید فحش بخورید پول بگیرید بروید”
کدوم مزاحم تلفنی رو پیگیری کردید؟
تمام سازمان ها مثل اتش نشانی پلیس ۱۱۰وغیره با مزاحمین تلفنی برخورد میکنن الا مخابرات اپراتوری طبق تبصره ۱۳ماده ۵۲قانون کار جز شرایط سخت محسوب میشه به دلیل صدمات و مشکلات جسمی وروحی که بوجود میاد که تماما با اسناد ومدارک حاضر به اثباتیم این چی؟ اینم حق الناس نیست؟
جناب وزیر حق با شماست ما موظفیم بعنوان اپراتور چه در۲۰۲۰چه در۱۱۸و… به نحو احسن پاسخگوی مشترکین باشیم ولی در قبال چه امکانات و مزایای یکبار فقط یکبار پای در دل اپراتورها بنشینید مخصوصا اپراتورهای ۱۱۸ تا متوجه بشوید روزی هفتصد تا خط جواب دادن کار هرکسی نیست وکار راحتی هم نیست.
یاعلی
فرجامتان نیک
حرف دیگری هم باقی مانده است؟
بله! باقی است! ما اصل تنبیه را بخوبی وهمیشه انجام می دهیم اما اصل تشویق, سال هاست که فراموش شده است!
قبلا هم پیشنهادی داده ایم!
آقای وزیر!
جشنواره سالانه ای در حوزه ارتباطات راه بیندازید و در آن به برگزیده ها فقط یک لوح تقدیر بدهید!
در این صورت تنبیه شما هم خوشایند و باور پذیر خواهد شد.
نظرات بسته شده است.