کسانی که در بازدید مهندس صدری حضور داشته اند برای ما بنویسند.
مخابرات ما – در خبرهای صبح دیروز داشتیم که مهندس صدری بطور سرزده به یکی از مراکز ۲۰۲۰ مراجعه کرده و ضمن بازدید از فضای کاری با مشکلات کارکنان نیز آشنا شده است.
البته مهندس صدری ثابت کرده است بازدیدهای سرزده اش همیشگی است اما این بار وقتی یازدید با انتشار نظرات وزیر ارتباطات و فناوریاطلاعات همزمان شد قدری نگاه های جستجوگر را به سمت خود کشید.
سایت مخابرات ایران در شرح این خبر می نویسد:
مهندس سید مجید صدری با اشاره به اهمیت پاسخگویی در حداقل زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان در تحقق ارتباطی فراگیر افزود: تعامل دوسویه با مشتریان و شفافیت در پاسخگویی صحیح در جهت تحقق رضایت مشتریان از اهداف اصلی و اساسی منجر به مشتری مداری در شرکت مخابرات ایران است.
در این بازدید کارکنان قسمت های مختلف مرکز نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از توجه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به کارکنان رسمی، پیمانکاری وقراردادی در جهت رفع مشکلات و دغدغه های خود تشکر و قدردانی کردند.
همکاران گرامی ما در مرکز ۲۰۲۰, دقیقا همان جایی که مهندس صدری برای بازدید آمده است, خطاب ما به شماست:
بنویسید! ازدیدار مدیر عامل چه حسی داشتید! چه گفتید! چه شنیدید! چه انتظاری داشتید! آیا این انتظار برآورده شد!
مهمتر از همه, وقتی مهندس صدری رفت چه حسی از خود برجای گذاشت.
برای ما بنویسید لطفا.
نظرات بسته شده است.