مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این همه نظرسنجی! دریغ از اعلام نتیجه!!!

برگزاری نظرسنجی جدید با موضوع بیمه از سوی مخابرات ایران

مخابرات ما-سردبیر: بنابر اطلاع واصله از کاربران و اعضای سایت <مخابرات ما > نطر سنجی با موضوع بیمه معلم و sos  از سوی واحدهای مربوطه در مخابرات ایران در حال برگزاریست  که در آن  از کارکنان خواسته  شده است از طریق Hris  در این نظرسنجی شرکت کنند. 

گرچه دخیل کردن کارکنان در تصمیم گیری هایی که ارتباط مستقم با معیشت و رفاه آنان دارد کار نیکو و پسندیده ایست اما استخراج آراء مناسب از این سنجش ها منوط به عوامل متعددیست که بعضی از آنان به نظر کارکنان چنین است:

انتشار نتایج نظرسنجی های قبلی بدون اعمال نظر و سلیقه افراد خاص:در مورد بیمه دانا, معلم و…. نظرسنجی های بسیاری برگزار شد اما نتایج آن اعلام نگردید و یا در صورت اعلام نتایج، کارکنان از آن بی اطلاع ماندند.

بر فرض اعلام نتایج ،همگان به ویژه  کارکنان به دنبال تاثیر نتایج حاصله در عملکرد و رویکرد مخابرات ایران هستند که آن نیز از قلم افتاده است.

گاهی به نظر می رسد که نتیجه یک نظر سنجی هدف غایی و نهایی یک حرکت نیست بلکه صرفا متولیان و برگزار کنندگان به دنبال  برگزاری و انجام یک حرکت به ظاهر علمی هستند به قول یکی از همین افراد ما برگزار میکنیم .شما  شرکت می کنید …  و فقط همین!

پیشنهاد ساده ما به واحدهای مرتبط با نظر سنجی ها این است که:

۱- نتایج نظرسنجی های پیشین هر چه هست, منتشر شود تا همه بدانند نظرات آنان حداقل بدرستی جمع بندی شده است.

۲- تغییراتی که بر اساس نظرات در موضوع نظرسنجی ها  اعمال شده به اطلاع همگان برسد.

در غیر اینصورت نه مشخص می شود چند نفر شرکت کرده اند و نه میدانیم چه نظری داده اند و نه می فهمیم چه فایده ای داشته است!

گرچه برای احترام به علمی شدن مدیریت مخابرات و تشویق متولیان به انجام حرکت های مفید پیشنهاد می کنیم در این نظرسنجی هم شرکت کنید!!!! همونظور که از متولیان میخواهیم کارکنان را محرم دانسته و نتایج را منتشر کنند.

 

1067800cookie-checkاین همه نظرسنجی! دریغ از اعلام نتیجه!!!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام به نظرم بیمه معلم بیمه جالبی نیست و خیلی جاها هم قرارداد نداره و باید من هزینه رو خودم پرداخت کنم و بعضی اوقات بازنشسته هایی که با این دریافتی اندک خود که به خرج نان شون هم نمیرسن مجبورن که بخاطر سلامتی شون یا اینکه کار فوری هست اگه انجام نشه احتمال صدمه ی جدی داره رو بره و انجام بده و بعدش باید بره بجاش قرض کنه و اینکار درست نیست و بیمه باید به هر شکلی تقبل کنه تعهدات خودش رو و اگر من خودم برم و هزینه رو پرداخت کنم تا بعد ببینم کی این پول رو پس میدن این چکاریه همون بیمه هم نباشه بهتره، بهر حال نارضایتی از بیمه معلم زیاده و مدیران محترم هیچ توجهی به کرامت همکاران ندارند و منافع شرکت و بیمه ها را بر نیروهایی که برای همین شرکت زحمت کشیدن رو ترجیح میدن و نمیدونن سلامت همکاران برابر با رشد شرکت در تمام زمینه ها، بهر حال امیدوارم تجدید نظر بشه یا تسهیلات رو در سطح بالاتری قرار بدن که رضایت و کرامت همکاران حفظ بشه، آن شاءالله، متشکرم از مدیریت و کارکنان زحمتکش سایت، بازنشسته مخابرات منطقه کرمانشاه، صیدی

  2. ناشناس می گوید

    نظرخواهی مخابرات همینطور است .من که سالهاست در نظرخواهی های کتبی شرکت نمیکنم.از همه مسخره تر نظرخواهی اداره آموزش است.آیا پذیرایی به خوبی انجام شد؟یکی نیست بگه یک چای جوشیده و یک حبه قند به سبک قبرستان هم خوب وبد داره؟

  3. محسن می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما سر دبیر محترم
    لطفا در خصوص رفع مشکل بیمه دانا ومخابرات که دود آن بعلت عدم پرداخت هزینه های بیمارستانی و درمانی به چشم ما کارکنان رفته است را پیگیری فرمایید تا حداقل بعداز چندین ماه به مطالباتمان که هزینه آنرا ازقبل پرداخت کرده ایم برسیم – تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من خیلی پیگیری کردم.ولی بنظرم باید شکایتش را دیگر به مهندس صدری ببریم.
      جاهای دیگر کاری نکرده.حتما با ایشان مطرح می کنیم

  4. ناشناس می گوید

    سلام وعرض ادب خدمت سردبیر عزیز اگه محبت فرمایید یه پیگیری مجدد در خصوص طلبی کارکنان رسمی از بیمه دانا بابت هرینه های درمانی مربوط به سال ۹۷ بفرمایید شاید اقای مهندس صدری و مسئولین رده بالا دلشان سوخت و با بیمه دانا تسویه نمایند تا کارکنان به حق وحقوق خود که ۴ماه قبل باید پرداخت میشد برسند ارادتمند کارمند رسمی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم

نظرات بسته شده است.