مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پزشکی قانونی نظر داد, مرگ بر اثر سکته قلبی در لرستان.

مرگ همکار بر اثر سکته قلبی.

مخابرات ما – پزشکی قانونی نظر داد.ظهر امروز نظر نهایی به خانواده وی و مخابرات اعلام شد.

 

مخابرات ما (اختصاصی)- روز گذشته -جمعه- ساعت حدود یازده یکی از همکاران زنگ می زند و می خواهد وارد امور مشترکین ارتباطات سیار در خیابان بعثت خرم آباد شود.

نگهبان جواب نمی دهد.

او نگران می شود.این مرکز هرگز بدون نگهبان نبوده است.

با حراست مخابرات لرستان تماس می گیرد بلافاصله می آیند و در را باز می کنند.وقتی وارد می شوند می بینند نگهبان افتاده است.

نگهبان با نام مصطفی دهنادی یکی از نیروهای شرکتی مخابرات استان لرستان است که در این مرکز پاسخگویی مشترکی موبایل نگهبانی می داده است.

۱۱۵ را خبر می کنند.پزشکان نظر می دهند نگهبان فوت کرده است.احتمال سکته قلبی می دهند. ۱۱۰ و بقیه مسئولان انتظامی وارد می شوند و متوفی به پزشکی قانونی منتقل می شود.

لحظاتی قبل با یکی از همکاران در لرستان تماس گرفتیم.این منبع موثق به ما گفت هم اینک نظر پزشکی قانونی برای خانواده متوفی ارسال شده و در آن علت مرگ را سکته قلبی تشخیص داده است.

این نظریه به مخابرات استان هم خواهد رسید.پس از آن می توانند اقدامات قانونی از سوی شرکت خدمات اول برای امور بیمه نیز انجام خواهد شد.

مصطفی دهنادی همکار شرکتی استان لرستان با ۱۴ سال سابقه و ۳۷ سال سن است که از طریق شرکت خدمات اول مخابرات پوشش داده می شود.این شرکت در گذشته بویژه در استان سیستان و بلوچستان زمانی که همکار شرکتی با برق گرفتگی به رحمت خدا رفت عملکرد مناسبی داشت.

از منابع استانی در مورد تعداد نگهبانان سوال کردیم.به ما گفته شد در سایتهای روی کوه همیشه دو نفر نگهبان حضور دارند اما د رمناطق اداری و ساختمانهای اداری در داخل شهر یک نفر نگهبان طبق قانون در نظر گرفته ایم.

پایگاه خبری مخابرات ما به خانواده مصطفی دهنادی تسلیت می گوید و آرزو می کند خداوند بزرگ بازماندگان را تسکینی شایسته بخشد.

 

 

1068000cookie-checkپزشکی قانونی نظر داد, مرگ بر اثر سکته قلبی در لرستان.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. کارمند فریب خورده می گوید

    سلام مشابه همین پارسال در زنجان اتفاق افتاد مسولین محترم حراست در انتخاب افراد جهت نگهبانی وکشیکهای تک نفره در سایر محل های خدمت بر لزوم اطمینان از سلامت جسمی و روحی افراد اطمینان حاصل کنند و از گماردن پرسنلی که سابقه بیماری مخصوصا قلبی دارند اکیدا خودداری فرمایند هرچند عمر دست خداست ولی اگر حداقل به کسی دسترسی داشت واقعا مرگ در عین وجود امکانات پزشکی در این زمانه کمی ناعادلانه است .روحش شاد و تقاضای صبر از خداوند برای خانواده محترم اش را دارم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من حرف شما رو قبول دارم ولی اگر از همین فردا مخابرات بیاد و بگه نگهبانها برن تست پزشکی بیارن
      باز همه میرن تست سلامت میارن.چون نمی خوان کار رو از دست بدن.
      متاسفانه تا وقتی شغل کم و متقاضی زیاده کارگران خواسته و ناخواسته دچار مشکل میشن.

نظرات بسته شده است.