مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سامانه پیمانکاران، بازنشستگان و مشتریان

مخابرات ما – به منظور استفاده از پیشنهادهای مفید کارکنان شرکت های پیمانکاری، بازنشستگان و مشتریان، سامانه پیشنهادگیری و مشارکت ذینفعان شرکت مخابرات ایران راه اندازی شد.

مخابرات ما ( محمد – شرکت مخابرات ایران) – به منظور استفاده از پیشنهادهای مفید کارکنان شرکت های پیمانکاری، بازنشستگان و مشتریان، سامانه پیشنهادگیری و مشارکت ذینفعان شرکت مخابرات ایران، به نشانی https://pishnahad.tci.ir راه اندازی و آماده بهره برداری می باشد.

براساس این خبر، از این پس، کارکنان شرکت های پیمانکاری، بازنشستگان و مشتریان می توانند با ورود به سامانه فوق، و رعایت نکات ذیل، پیشنهادهای مفید و ارزنده خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.

۱-      سامانه مذکور تحت شبکه اینترنت و همچنین شبکه داخلی شرکت قابل دسترسی می باشد.

۲-      فایل راهنما در صفحه ورود به سیستم قابل مشاهده و استفاده می باشد.

۳-      در هنگان ثبت پیشنهاد حتما دبیرخانه استان مربوطه انتخاب شود.

۴-      پس از ثبت پیشنهاد و دریافت کد رهگیری، در حفظ و نگهداری این کد دقت شود. زیرا پیگیری پیشنهاد صرفا از طریق آن امکانپذیر می باشد.

۵-      پیشنهاد ارایه شده حتما باید دارای روش کاربردی و باتوجه به منابع موجود، قابل اجرا باشد.

گفتنی ست، ارایه درخواست، شکواییه، بیان مشکلات و موارد مشابه، پیشنهاد تلقی نمی شود و ثبت این گونه موارد، سبب کند شدن فرآیند رسیدگی به پیشنهادها شده و بهبودی در شرکت ایجاد نمی کند.

***

1069380cookie-checkسامانه پیمانکاران، بازنشستگان و مشتریان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. حمیدرضا رزم آرا می گوید

    با سلام
    پیشنهاد می گردد در زمان درخواست شماره تلفن از ۱۱۸ شماره در خواستی علاوه بر اعلام متصدی یا سیستم گویا به صورت پیامک نیز برای مشتریان ارسال گردد (البته برای مشتریانی که با تلفن همراه با مرکز ۱۱۸ تماس گرفته اند و تقاضای دریافت پیامک را با شماره گیری کد خاصی به مانند کد تکرار شماره توسط سیستم گویا در نظر گرفته شود) این امر در میزان رضایتمندی مشتریان به سبب امکان سریع ذخیره شماره و عدم از دست دادن شماره موثر خواهد بود

  2. معصومه قلی پور می گوید

    با سلام . پیشنهاد میگردد شرکت همراه اول تبلیغات بیشتری انجام دهد نسبت به شرکتهای رقیب ازتبلیغات کمتری برخوردار است همچنین ارائه طرحهای بهتر و با کیفیت تر

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    خیلی سپاسگزار میشوم اگه خبری از پرداخت سنوات بازنشستگان ۹۷ بدهید با این تورم وبی ارزش شدن ریال واقعا ستمه دیر پرداخت کردن آن.

نظرات بسته شده است.