مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درخواست <مخابرات ما> از حاضران جلسه روز دوشنبه مجلس/ یک جلسه …سه روایت !

مخابرات ما – سردبیر: حضور مخابراتی ها  روز دوشنبه در مجلس و حاشیه های آن از جمله اتفاقات نابی است که می تواند خوراک رسانه های مختلف از جمله <مخابرات ما> باشد اتفاقاتی که گذشتن از ان بسیار دشوار است .

برای انعکاس صادقانه انچه در مجلس رخ داد با دوستان مخابراتی حاضر در جلسه گفتگو و سپس به گروه های تلگرامی خودمان مراجعه کردم تا چیزی را از قلم نیندازم در کمال تعجب تفاوتهای فاحش و عجیب و غریبی در شرح وقایع مجلس از سوی دوستان شرکتی، گزارش های رسمی مخابرات و گفتگوهای خودم با حاضران در جلسه مشترک مخابرات و مجلس یافتم .

در این مواقع شاید بهترین کار تلفیق همه دیدگاه ها و گزارش هاست تا از پیوند انان حقیقت جلسه در معرض دید قرار گیرد. اما جالب اینجاست که هیچیک از این گزارش ها با یکدیگر کمترین تشابهی نداشت!! بیم آن می رفت که اگر هر یک از گزارش ها را منتشر نمایم مرا متهم به همراهی با آن گروه و جانبداری از آنان نمایند. لذا مانع انتشارهر سه گزارش شدم. اما شایعات گوی سبقت از همگان ربوده و با محتواهایی نامعقول پخش شدند …به نظر می رسد که دست روی دست گذاشتن چاره کار نیست و باید برای تشنگان حقیقت به دنبال اخبار صحیح و واقعی بود تا شفاف سازی و درج حقایق غبارها را فرو نشاند. بهترین راه حلی که به نظرم رسید استمداد از شما دوستان و یاران همیشگی است.

از گروههای حاضر در جلسه خواهش می کنم گزارش خود را از آن بدون ذکر برداشت های شخصی برایم ارسال نمایند و صرفا با شرح ماجرا بدون هرگونه تحلیل و تفسیر  اجازه دهند خواننده خود تصمیم بگیرد چه چیزی حقیقت دارد!

ذکر این نکته ضروریست که روزانه در مجلس  جلسات زیادی برگزار می شود که یکی از انان جلسه با شرکت مخابرات بود. شنیده ها حاکی از آن است که متولیان شرکت مخابرات نیز تصمیم گرفته اند تادر هر جلسه ای که دعوت می شوند شرکت کرده و حضور فعال داشته باشند.

صریح تر بگویم برگزاری یک جلسه نه برای نماینده مجلس امتیازی محسوب می شود نه برای شرکت مخابرات و نه برای نیروهای شرکتی، شاید مهمتر از برگزاری یک جلسه مصوبات آن باشد.

در نهایت بعنوان سردبیر مخابرات ما از همه شرکت کنندگان در جلسه دوشنبه مجلس درخواست دارم ماجرای جلسه را بی کم و کاست برای ما ارسال نمایند تا به طور کامل منتشر شود.در صورت نرسیدن  گزارش به متن گفتگوهایم با حاضران در جلسه که عمدتا نمایندگان بودند استناد خواهم کرد. لذا کسی نباید گله ای داشته باشد.

 

1069680cookie-checkدرخواست <مخابرات ما> از حاضران جلسه روز دوشنبه مجلس/ یک جلسه …سه روایت !

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. پرسنل خدمات اول می گوید

    مخابرات از زمان که اومدیم بعد ۱۴ سال فقط استرس و نگرانی داشت، واقعا با مشکلاتی که در سیستم مخابرات پیش آمد و پاسخگویی مشترک که هر روز با آنها جنگ اعصاب داریم کاشکی مسئولین اینقدر این نگرانی و این بازی با اعصاب و روان پرسنل بذارند کنار.
    در ادارات دیگر طرف بعد ۱۴ سال در شغل پیشرفت میکنند بعد به ما که جوانی مان را در این اداره گذاشتیم پاداش و خبر خوب شون اینکه واحدها جمع شود و بعد ساختمان و بعد دیگه خدا میدونه چه فکری دارند.
    طرف بعد ۱۴ سال قراردادی یا رسمی میشه برای ما که ازمون چندسال پیش مشخص بود پشت همه اونا که وارد شدند یک خانواده مخابرات رسمی و شهید و جانباز بود.
    پس گناه ما و همکاران که تمام تلاشمان بالابردن مخابرات بود چیه؟
    جواب شما مسئولین به این زحمات پرسنل چی بود، پاداش دادید مزایا چی حتی حقوق همکار مانند قراردادی افزایش ندادید خدا شاهد لیاقت این بچه ها بیشتر از ایناست.
    شما روحیه این پرسنل زحمتکش ضعیف کردید دلسوزانه برای این اداره کار کردند. ولی دیگ با این همه نگرانی ایجاد کردید روحیه کار از دست دادند.
    لطفا چاپ کنید چون قسمت کوچک از حرف ما پرسنل خدمات اول و شسکام

  2. امین حقیقت می گوید

    این وسط من کارشناس کامپیوتر با ۱۴ ۱۵ سال سابقه مفید تو سالن و حالا دیتا،پنجم گروه هفتمه،چون زندگیه ماها اصلا به هشت و نه نمیرسه حاجی،فقط اسم این پوچ تو جامعه رومون هست و انتظارهای پشتت.همون کارگر بخور و نمیر می مانم

نظرات بسته شده است.