مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات منطقه قم، در یک نگاه.

مخابرات منطقه قم, در یک نگاه.- قم در آخرین آمارهای کشوری چه جایگاهی دارد؟

مخابرات ما- برجسته شدن  نام قم تنها بخاطر آمار مناسب استانش در شاخص های کشوری نیست بلکه بخاطر دیدگاه کارمند محور مدیرانش بوده است.

اما از بعد شاخص های مقایسه ای باید بگوییم مخابرات منطقه قم جایگاه مناسبی در کشور دارد.

در تحقق برنامه های خدمات دیتای تجاری در جایگاه اول و در بخش خالص آن در جایگاه دوم است.در شاخص فروش adsl  هم در جایگاه دوم کشوری است. اما شاخص های  فروش  vdsl  و ftth  نشان می دهد قم جای پیشرفت بسیاری دارد.البته فروش این دو عنصر در سال جاری با توجه به برنامه های  سازمان تنظیم شرایط دشواری پیدا کرده است.لذا وضع استانها در این دو شاخص  بطور عموم جالب نیست.

سهم مخابرات قم در بازار adsl  نسبت به رقبا و شرکت های پپ, حدود ۵۳٫۸ درصد است که پایین تر از سطح میانگین کشوری است (۵۷٫۵)

در شاخص های کیفی شبکه, جایی که رضایت عمومی مشتریان حاصل می شود قم وضعیت جالبی دارد.در دو شاخص وضعیت خوبی ندارد ولی در دو شاخص دیگر در رتبه دوم کشوری است. pocket loss و page load time  دو شاخصی هستند که قم ره در انتهای جدول نگه داشته اند اما دو شاخص latency time , jitter  قم را به رتبه های بسیار بالای جدول برده اند.

این شاخص ها برای نگهداری شبکه بسیار مهم است لذا استان ها پیوسته با آن سنجیده می شوند.

فردا گزارش تازه تری از وضعیت استان در گزارش مدیر عامل خواهد آمد, همچنین مدیر منطقه قم مهندس دهناد گزارش خود را نیز ارائه خواهد کرد.ما هر دوی این گزارش ها را سعی می کنیم بموقع منتشر کنیم.

1069780cookie-checkمخابرات منطقه قم، در یک نگاه.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.