مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

“رفع مشکل” به ما ارتباطی ندارد

مخابرات ما – مدیر تجاری و امور مشترکان مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری، گفت: اگر فردی پاسخی مبنی بر اینکه رفع مشکل به ما به ارتباطی ندارد را دریافت کرده باشد به شدت برخورد می‌شود، مشترکان این موارد را گزارش کنند. 

مخابرات ما ( محمد – فارس شهد کرد) – به دنبال ثبت سوژه «خدمات نامطلوب مخابرات استان به شرکت‌های خصوصی اینترنت پر سرعت»موضوع  از طریق مسؤولان مربوطه پیگیری شد.

مخاطبان  از نبود مرجعی برای رسیدگی به شکایات در خصوص ارائه خدمات نامطلوب مخابرات به شرکت‌های خصوصی گلایه‌مند و این مسئله باعث سردرگمی‌ آن‌ها در پیگیری مشکلشان شده بود، پاسخ مسؤول مربوطه به شرح ذیل است.

مخابرات موظف است مشکلات شرکت‌های اینترنتی را حل کند

یدالله ربیعی در رابطه با گلایه مشترکان شرکت‌های ارائه خدمات اینترنی بر بستر خطوط تلفن ثابت مخابرات، گفت: حدود ۴۰ هزار مشترک از این شرکت‌ها در استان خدمات دریافت می‌کند و مخابرات موظف است مشکلات آن‌ها را حل کند.

مدیر تجاری و امور مشترکان مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکل نویز خطوط مخابراتی دلایل متعددی دارد، خاطرنشان کرد: ممکن است این مشکل ارتباطی به خدمات مخابرات به شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت نداشته باشد و مشکل از خطوط سیم‌کشی داخل منازل و مجتمع‌های مسکونی باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه شکایتی در خصوص خدمات نامطلوب مخابرات به شرکت‌های اینترنتی گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: اگر افرادی به شرکت مخابرات مراجعه کرده و پاسخی مبنی بر اینکه رفع مشکل به ما به ارتباطی ندارد را دریافت کرده باشد به شدت برخورد می‌شود، مشترکان این موارد را گزارش کنند.

مرتضی بلالی نیز در خصوص گلایه‌مندی مردم در خصوص خدمات نامطلوب شرکت‌های خصوصی اینترنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان تنظیم مقررات وظیفه رسیدگی به وضعیت این شرکت‌ها را عهده‌دار است.

سامانه ۱۹۵ برای رسیدگی به مشکلات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی و تلفنی ایجاد شده است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سامانه ۱۹۵ برای رسیدگی به مشکلات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی و تلفنی ایجاد شده است، افزود: مردم می‌توانند شکایات خود را در این سامانه ثبت کنند؛ شکایات در خصوص کم‌فروشی و سایر مشکلات مرتبط در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن به فرد اعلام می‌شود.

***

1069990cookie-check“رفع مشکل” به ما ارتباطی ندارد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام امروزه کارشناسان مدیریت براین باوراند که تغییر مدیران در بهبود و اصلاح فرایند امور نه تنها موثر بلکه لاجرم بایستی انجام گیرد متاسفانه مدیریت در مخابرات موروثی بوده و مدیران بیست الی سی سال بر اریکه قدرت می نشینند . از جناب صدری درخواست می کنیم سرو سامانی به روسای ادارات شهرستانها بدهند قبل از عید از طرف کارگزینی استانها عده ای از روسا را وادار به بازنشستگی نمودند ولی بعد از عید علیرغم وعده های داده شده نه تنها اقدامی انجام نشده بلکه روسای باقیمانده در صندلی های خویش تثبیت شده اند .

نظرات بسته شده است.