مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طراحی پنل کاربری مشتریان در مخابرات ایران.

 

مخابرات ما (سایت مخابرات ایران) – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بابیان لزوم ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و با صحت و دقت مناسب اظهار داشت: در همین راستا تمام مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری اینترنت خود به نشانیadsl.tci.ir، از سریع‌ترین خدمات پشتیبانی مربوط به اینترنت بهره‌مند شوند.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با استفاده از پنل کاربری مشتریان  اینترنت شرکت مخابرات  و همچنین سامانه پشتیبانی ۲۰۲۰ متعلق به شرکت مخابرات ایران، تمام مشتریان می‌توانند موارد مربوط به درخواست‌های اینترنت و رفع نقص‌های احتمالی را در کمترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

وی افزود: به تمام مشتریان عزیز اطمینان می‌دهیم که با استفاده از پنل کاربری مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمام درخواست‌های مربوط به استفاده و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت پاسخ های لازم و دقیق داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار داشت: مشتریان با مراجعه به پنل کاربری و ورود به بخش پشتیبانی می‌توانند علاوه بر ارائه درخواست‌های خود در مورد مسائل مختلف اینترنت شرکت مخابرات ایران از سابقه درخواست‌های پشتیبانی خودآگاه شده و همچنین در نظرسنجی پنل کاربری مشتریان نیز شرکت کنند.

1070110cookie-checkطراحی پنل کاربری مشتریان در مخابرات ایران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. آشنای غریبه می گوید

    باز هم ندانم کاری و احتمالا اصطکاک ادارات دولتی کار دست مخابرات منطقه آذر بایجانشرقی داد ارتباط دیتا به مدت ده ساعت در بزرگترترین شریان اقتصادی کشور شهرستان جلفا و منطقه ازاد ارس از منطقه مرند قطع شد گشت های حفاظت فیبر نوری کجایند چه کسی بر اینها نظارت میکند ( مدیریت متمرکز حفاظت فیبر نوری کشور از ضروریات امروز هست که بایستی در اولین فرصت سامان دهی شود )

نظرات بسته شده است.