مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سرقت از مخابرات تمامی ندارد

مخابرات ما – فرمانده نیروی انتظامی تربت جام از دستگیری سارق کابل های برق و مخابرات و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

مخابرات ما ( محمد – ایلنا)-ماموران تجسس کلانتری۱۱ شب گذشته با اجرای گشت های شبانه و نامحسوس در سطح شهر به فردی سابقه دار که در بررسی انجام شده مقداری کابل برق و مخابرات مسروقه به همراه داشت؛ مظنون شدند و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده، سارق دستگیر شده ۳۶ ساله و تاکنون دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری از جمله ۶ سابقه سرقت بوده تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷ فقره سرقت کابل برق و مخابرات و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری مالخر ادامه دارد.

سرهنگ کیانی به شهروندان خاطرنشان کرد: طرح های مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی، قانون شکنان و سارقان با تمام توان توسط پلیس عملیاتی شده و امیدواریم شهروندان نیز با رعایت اصول پیشگیری و مراقبتی، ما را یاری کنند.

***

1071150cookie-checkسرقت از مخابرات تمامی ندارد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. سجاد می گوید

    شاید منتشر نشه، اخیراً نظراتی که مخالفی ستاد اجرایی و سهامدار عمده و مدیران ارشد مخابرات در سایت قرار میگیره به شدت سانسور میشه، ولی حقیقتاً به نظرم بی انصافیه در این مورد کامنت نگذارم، حالا این همه سهامدار عمده و … دارند قانونی از مخابرات می برند، یه بدبختی هم یه گوشه ای کابل بدزده، در مقابل خصوصی سازی مخابرات و بیت المال به اون شکل، … یه مقداری کابل و خرت و پرت چیزی نیست که! ممکنه بگید ارتباط ملت قطع میشه، ارجاعتون میدم به اون جلسه کذایی در مجلس که مدیرعامل شد رئیس مخابرات، اونجا در مقابل خواست ملت برای برقراری ارتباط چه دلیلی آوردند!؟ پول هایی که باید صرف برقراری ارتباط برای ملت بشه رو ستاد از مخابرات خارج میکنه، در مقیاس بزرگتره ولی مثل همین کابل دزدیه دیگه، فقط دزدیه قانونیه. این همه ستاد دزدی میکنه، یه مقدار هم خرده دزدها دزدی کنند.

نظرات بسته شده است.