جهرمی نپذیرفت
مخابرات ما – توجیهات مدیران شرکتها در این خصوص قابلقبول نیست.
مخابرات ما ( محمد – دنیای اقتصاد) – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پایان مهلت بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکتهای ارائهدهنده خدمات ارتباطی نوشت: توجیهات مدیران شرکتها در این خصوص قابلقبول نیست. محمدجواد آذریجهرمی در توییتر نوشت: آنها باید بیشتر تلاش کنند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند؛ چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روالها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان میکنیم. وی پیشتر مهلتی دوهفتهای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویسدهندگان اینترنت داده بود تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکتهای ارائهدهنده اینترنت بهبود پیدا کند. آذریجهرمی در یک رشته توییت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویسدهنده دیگر خبر داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکتها انتقاد کرده بود: «پاسخگویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»
***
نظرات بسته شده است.