مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اولویت اصلی اشتغال

مخابرات ما – معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات، با اشاره به اولویت وزارت متبوع در ایجاد اشتغال در حوزه ICT، نقش منطقه ویژه اقتصادی پیام را در این حوزه مهم عنوان کرد .

مخابرات ما ( محمد – وزارت ارتباطات)- سید ستار هاشمی معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات با حضور در این منطقه از بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات در این بازدید از نزدیک شاهد پیشرفت پروژه بلوار ۹۰ متری و همچنین مراکز صنعتی ( شرکت مادیران ، الکترو پاویر البرز، مرکز تشخیص سرطان پت اسکن) قرار گرفت.

پس از این بازدید، نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در نشستی به ایجاد زیر ساخت های توسعه ای منطقه و کریدور ict  اشاره کرد و گفت : با توجه به چشم اندازی که پیام نسبت به حمایت از کسب و کارهای این حوزه دارد در حال آماده سازی زیر ساخت ها و توسعه فضای لازم هستیم.

وی افزود : از مهم ترین برنامه های مجموعه پیام ایجاد راه های دسترسی و اقدامات عمرانی برای فراهم سازی حضور صنایع مربوط به حوزه ict است که با سرعت در حال انجام است .

ثناگومطلق گفت : ایجاد اکو سیستم اقتصاد دیجیتال و حمایت از شرکت‌های خلاق حوزه ICT از دیگر برنامه های مهم مجموعه پیام است.

در ادامه این نشست سید ستار هاشمی معاون  نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در مجموعه پیام، گفت:یکی از اولویتهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد زیرساخت های ارتباطی برای کمک به شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و بسترهای ایجاد اشتغال در حوزه ICT است.

وی با اشاره به نقش پیام در ایجاد اشتغال در حوزه فناوری، افزود : خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت پروژه هایی بودم که با سرعت در حال انجام است و افتتاح آنها نوید بخش رونق تولید ، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و توسعه فضای کسب و کار است.

***

 

1072020cookie-checkاولویت اصلی اشتغال

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.