مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حضور ناگهانی مدیر عامل در شبکه اجتماعی تلگرامی تشکل ها.

مخابرات ما- شب گذشته نزدیک به نیمه شب و تا نیم ساعتی پس از آن, بطور ناگهانی مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گروه تلگرامی تشکل ها حاضر شد.

اعلام حضور ناگهانی مدیر عامل برا ی حاضران جالب بود.

ابتدا تعدادی از بازنشستگان انتقادات تندی مطرح کردند که با پاسخی به همان شیوه روبرو شدند.وقتی آنان مسائل درخواستی را مطرح کردند مهندس صدری آنان را به حکم دیوان عدالت اداری حواله داد.

اما دقایقی بعد افرادی وارد بحث شدند که فضای منطقی را به گروه القا کردند.سوالات محترمانه مطرح شد و پاسخ ها نیز به همین شکل ادامه یافت.

موضوعات مطرح شده چیز جدیدی نبود.فقط تازه ترینش بحث آغاز پرداخت پاداش به بازنشسته های سال ۹۷ بود که ما هم خبرش را نوشتیم.

چنانچه رفتارها منطقی شود حضور مدیران نسل جدید در گروهها و یا سایت ها افزایش خواهد یافت.این انتخاب ماست که مدیران را به کدام سمت هدایت کنیم.

حالا با یک سوال مطلب را خاتمه می دهیم:

اگر روزی مهندس صدری سرزده به گروه شما وارد شود چه می کنید و چه می گویید؟

1072050cookie-checkحضور ناگهانی مدیر عامل در شبکه اجتماعی تلگرامی تشکل ها.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. رامین می گوید

    سلام و صبح بخیر و عرض ادب ….مهندس صدری بزرگوار محبت کنید چند لحظه ای هم پای حرف دل رانندگان نیز بنشینید و گوش کنید که چقدر سختی میکشیم …هیچ یک از رانندگان استیجاری از شما تقاضای حقوق ماهانه ۷ میلیونی نکرده اند چرا چون به حق و حقوق حلال راضی هستن اما مهندس با ماهی ۱ میلیون الی ۱۵۰۰ به جدت قسم نمیشه کار کرد برای مثال : بنده ماموریت تهران دارم و از ارومیه اومدم تهران یک هفته .۲۰۰ هزار تومان قرض کردم اومدم تو مسیر هم جز عوارض و سوخت سی ان جی هیچی مصرف نکردم جز یک شام که زنجان خوردیم اونم املت الان من پیشم ۱۳۰ تومان پول هست همکاران رسمی که قشنگ صبحانه و نهار و شام میل میکنن و بنده با یک بیسکویت و نوشابه چرا چون باید فکر هزینه برگشت نیز باشم ….مهندس فقط این متن رو به عنوان مدیر مخابرات ایران نخونید ، متن رو به عنوان یک پدر بخونید آیا پسر خودتون هم بود راضی بودید ….مهندس ما یه حقوق ماهانه ۲ میلیون تومانی به ازای کیلومتر و شبانه میخواهیم که سر جمع ماهانه دریافتیمون میشه ۲۸۰۰ که مطمئن باشید ۱ میلیون هزینه نگهداری ماشین میشه و حداقل با ۱۸۰۰ هم خودمون هم خانوادمون و هم ماشینمون رو به سر برج میرسونیم بخدا جای دوری نمیره به انسانیت و مردم این مرز و بوم کمک میکنید
    ما فقط یکم یکم توجه میخواهیم که وضعیتمون خوب بشه همین

    ممنون از اینکه وقتتون رو در اختیار ما میگذارید
    ??????

  2. بازنشسته تنها می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم و دوستان و همکاران سابق
    تنها میگویم جناب مهندس بزرگوار اینجا جای شما نیست قبول زحمت نموده خارج شوید . چون دقیقا میدانم این بزرگواران نه برای کاهش دردی یا برداشتن باری به دیدار ما نمیآیند دقیقا مثل دیشب فقط دنبال بهانه ای هستند که قولها و قرارشان را زیر پا گذاشته و باری به بارهای من کارمند و یا بازنشسته اضافه کنند . همانطور که دیشب از چمع ۴۰۰۰نفری اعضا و ۴۰۰ نفری برخط دو نفر که معلوم نبود از کی هستند به ایشان توهین کردند که عمل مذمومی بود ولی تا آخر اینرا تکرار کردند و بهانه ای شد برای عدم اجرای قول و قرارهایشان .
    و در آخر ما را به خیر شما عالیجنابان امید نیست خواهشا شر نرسانید.

  3. ناشناس می گوید

    با سلام‌و احترام به همه دوستان و با تشکر از مدیریت سایت جهت انتقال نظرات دوستان عزیز
    ابتدا تشکر میکنم از حضور مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس صدری و ممنونم از همکاران عزیزی که در هر حال پایبند به اخلاق و رفتار شایسته و همچنین از ادبیات منطق و گفتمان بهره مند هستند
    دوستان عزیز همانطوریکه مستحضر هستید ما بدنبال گرفتن حق و حقوقی هستیم که چندین ساله به هر علت پایمال گردیده و این امر توسط مدیرانی بوده که شاید توجهی به حق الناس نداشته یا بهر دلیلی این مهم را از خود سلب نموده اند و هزاران نفر را راهی دادگاه نموده یا با وعده های دروغین تا به امروز مارا نگه داشته اند و این عمل ناصواب از کارهای ایشان سرچشمه. گرفته است و میتوانست چنین نشود و هم اکنون نیز میتوان با پرداخت مطالبات به حق این عزیزان این دین را از خود ساقط نمود و دعای خیرشان را با خود همراه نمود
    جناب آقای مهندس صدری باور بفرمایید این قشر بازنشسته در این برهه از زمان از خانواده خود احساس شرمساری میکنندکه بعد از سی سال با این حقوق اندک امرار معاش میکنند و این را باید کسانی پاسخگو باشند که حقوق این قشر را پایمال نموده و یا نادیده میگیرند و یقین بدانید که خسره دنیا و آخرت خواهند شد و تقاص این بی عدالتی را پس خواهند داد و چه بهتر که اینک حضرتعالی که اکنون سکاندارید و در راس این هرم هستید اقدامی خداپسندانه بنمایید و از خود عمل بحق و نیکی به یادگار بگذارید تا از دعای خیر این عزیزان بهره مند گردید بهر حال حضورتان در گروهای تلگرامی باعث شنیدن صدای این عزیزان خواهد شد واگر هم تعدادی تند سخن میگویند را به حساب این بگذارید که زیاد خلف وعده شنیده اند و دیگر باور کردن برایشان سخت است و اینکه فشار زندگی عرصه را برایشان تنگ نموده است و طلب حق خویش را مینمایند لذا امیدوارم با سعه صدر بیشتری که از حضرتعالی انتظار میرود راه گفتمان را جهت پرداخت به موقع مطالبات همواره باز نگه داشته تا موجبات رضایت دوستان و همکاران عزیز فراهم گردد چون تاخیر دراین امر موجب ضرر و‌زیان مادی و معنوی به این عزیزان بوده و خواهد بود .با توفیق روز افزون برای همه شما بزرگواران صیدی مخابرات منطقه کرمانشاه

  4. قراردادی قبل از 92 می گوید

    سلام
    رسمی شدن قراردادی ها البته با توجه به اینکه قراردادی های ۹۲ همیشه فقط از خودشون اسم میبرند پس ما قراردادیهای قبل از ۹۲ هم باید بگیم احترام به بزرگتر واجبه . پس بر اساس تخصص و سابقه هم که باشه اولویت رسمی شدن با قراردادیهای قبل از ۹۲ است.

  5. Ahmadreza می گوید

    تبدیل وضعیت استخدامی های ۹۲ که مهندس قول داده بودند بر اساس آیین نامه ۸۹ صورت پذیرد .

    1. Ahmadreza می گوید

      که احتمالا مهندس میفرمایند که مصوبات بعدی هیئت مدیره میگه که نیرویی رسمی نشه اما قوانین عطف به مابق نمیشن .

  6. خدمات اول می گوید

    جناب صدری چرا طبقه بندی رو برای نیروهای کارشناس اجرا نکردید؟

  7. رضا می گوید

    سلام
    درمورد نیروهای شرکتی وبحث طبقه بندی مثلا نیرویی که ۲۰سال قبل با مدرک لیسانس وارد شرکت شده چرا باید دریافتیش از نیرویی با سابقه کمتر با مدرک دیپلم یا فوق دیپلم اومده و در حین خدمت ازامکانات اداره استفاده کرده ومدرک گرفته و همچنین بایک نیروی خدماتی بامدرک زیر دیپلم برابر ودر بسیاری موارد کمتر باشه . میفرمایند شرکتهای شسکام وخدمات اول باید تکلیف این نبروها رو مشخص کنن .مگه سهامدار ومالک این شرکتها کیست ؟ آیا هیچ ارتباطی به مخابرات ایران ندارن ؟ آیا جناب مدیر عامل هیچ تعهد و مسئولیتی در خصوص این شرکتها ندارن ؟ میگن تعدادنیروها زیادن .ازچه زمانی نیروها زیاد شدن .آمار وتعداد نیروهای شرکتی قبل از سال ۸۸چند نفر هستن .
    آیا بهتر نیست به ترتیب وگام به گام وبر اساس سابقه تکلیف این نیروها مشخص بشه .
    متشکرم

  8. ناشناس می گوید

    سردبیر جان میدونم سرتون شلوغه و کمتر وقت میکنید ولی این مرتبه ی چهارمه، فکر کنم، در رابطه با این موضوع، در میان اخبار یا گروه رسمی ها، کامنت میگذارم. ازتون خواهش میکنم از فعالیت های تشکل ها گزارشی تهیه کنید، قرار بود مذاکره کنند، نتیجه ش چی شد؟ قرار بود برای حکم دیوان فرجام خواهی کنند، به کجا رسیدند؟ واسط قدرتمندی که ازش حرف میزدند چی شد؟ حرکت بعدیشون چیه؟ و درصورتیکه اطلاعاتی ندارید و یا با شما ارتباط برقرارر نمیکنند، باز هم فکر میکنم این موضوع رو باید با کاربران سایت در میان بگذارید. خواهش میکنم این کامنت رو هم مثل قبلی ها بی پاسخ یا تایید نشده نگذارید..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      من در خدمتم
      اگر گاهی جواب نمیدم بخاطر اینه که از من سوال نشده یا جوابش دست من نیست
      این هفته قرار داریم با رئیس شورای عالی تشکل ها صحبت کنیم و این گفتگو بصورت آنلاین از اینستای سردبیری پخش میشه.

  9. nkhz می گوید

    من در مورد رفاهیات سوال میکنم .. و خواهش میکنم تو این شرایط سخت اقتصادی تا جایی که در توان دارن با آیتم های رفاهیات به موقع و پاداشهای ۶ ماهه به موقع شرایط بهتری برای کارکنان فراهم کنند.

  10. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشی.فقط تمکین از قانون و رعایت سعه صدر برای همگان.از طرفی نیز با توجه مشکلات عدیده مدیر عامل ارجمند شرکت مخابرات واز طرفی مشکلات شدید کلیه همکارانفرقی نمی کند.ملاحظه بفر مایید دراین چند سال همیشه شرکت درگیر مشکلات پرسنلی بوده وکلا وظیفه اصلیش را به حاشیه کشانده و حالا هم اخرین قشر بی پناه نیروهای شرکتی شده است.در این شرکت تجربه شده است که هیچ پرداختی بر اساس برنامه نیست ما بارها شاهد سر وصدای پیمانکاران در مراکز اصلی استانها برای وصول مطالباتشان بوده ایم ومتاسفانه برند شرکت مخابرات را از بین برده اند بنده عرض اخرم این است خواهشا با این که حدود ۸۰%کار وبار شرکت بر روی نیروهای شرکتی است وبا مشکلات تکرم و سختی بیش از حد زندگی مدیر ارشد ودلسوز و حامی ومومن. لا اقل از این بحران جلو گیری و با تدبیر خودشان مشکل شغلی و مزایای این دوستان را حل کنند قبل از اینکه با فشار سایر ارگانها مجلس و غیر ذالک حل شود تا بفهمیم کس نخارد پشت من هیر از ناخن انگشت من.درود برهمگی روز روزگارتان به کام.

نظرات بسته شده است.