رانندگان مخابراتی و استمداد آنان از مدیر عامل و هیئت مدیره مخابرات
مخابرات ما – هیچ فرد منصفی نیست که زحمات و تلاش های رانندگان محترم مخابرات را منکر شود بارها گفته ایم و گفته اند که ملاک مناسب و عادلانه ای برای پرداختی های به این قشر وجود ندارد نه پرداخت بر اساس ملاک کیلومتر و نه بر اساس ساعت و زمان …
مطلبی در اینستاگرام مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از قول رانندگان مخابراتی نوشته شده که حیف است آن را نخوانید.
یکی از رانندگان در اینستاگرام مهندس صدری پیامی گذاشته و نوشته است:
مهندس صدری مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران ما کاملاً متوجه فرمایشات جنابعالی شدیم که میفرمایید طبق قراردادی که با رانندگان منعقد شده اگر کم و کسری وجود دارد جنابعالی دستور پیگیری میدهید اما ما رانندگان اولین ظلمی که شده و در جلو چشمان مدیران انجام گرفته افزایش نداشتن حقوق بطور مستمر در طول چهار یا پنج سال است. آیا این واقعاً حق خوری نیست دوما ما از جنابعالی تقاضا کردیم که مانند یک انسان مورد احترام و تکریم قرار بگیریم و حداقل قراردادی را شرکت مخابرات ایران با پیمانکار منعقد کند که پیمانکار موظف به رعایت حداقل مزایای قانونی موجود در قانون کار شود و با رانندگان مانند کارگران قرارداد ببندد و هزینههای خودرو را نیز جداگانه لحاظ کند. ما از جنابعالی و تمام دست اندرکاران این شرکت بزرگ و پرافتخار خواهشمندیم دستور اجرای چنین قراردادی را بدهند. هر چند ممکن لست در طول چندین سال پیمانکار مانند این قضیه اخیر در قم واقعاً ذر بعضی موارد حق و حقوق رانندگان را پایمال کرده باشند لطفاً کرامت مارا حفظ کنید
باسلام مهندس صدری مدیرمخابرات ایران شما قول دادید ک شسکام حقوق رانندگان مخابرات رو مثل قانون کار بده پس چرا ما در مخابرات کارمیکنیم یه ماشین با یه ادم یک (۱/۵/۰۰۰)هزارتومن حقوق بگیریم اونم هر دوماه دوماه خدایی سخته پیشه زنو بچه هام بخدا سخته ی کاری بکنید برای مازنداران
واقعا منصف باشیم
این بنده خداها هم مشکلات خودشان را دارند.در مخابرات ایران ما از اسنپ استفاده می کنیم و بسیار ساده در رفت و برگشت ها با هزینه خیلی کم تردد می کنیم.(درو ن شهری) با این شرایط برای سهام دار عمده بعید می دونم بصرفه باشه بخواهد هزینه دیگه ای برای حمل نقل بده و شاید در آینده تصمیم دیگه ای بگیرند .خدا داند.